layout

vrijdag 29 juli 2011

UITHANGBORD

Hallo allemaal,

Vandaag weer terug van een week vakantie, het weer was niet altijd geweldig, maar met de hobbyspullen die ik bij me had, heb ik me prima vermaakt.
We zijn lekker uitgerust, en hebben toch genoten van de vakantie.


Vandaag heb ik een kaart geplaatst met een mal van Tim Holtz,ben benieuwd hoe jullie de kaart vinden.




Voor deze kaart heb ik scrappapier gebruikt van Maja Design (kaffetaren),
de mal (Hanging Sing) is van Tim Holtz.Het vogeltje is een mal van Marianne Design. De kaart verder afgewerkt met stickers.
Ook komt het materiaal van deze kaart, van 't Hobbyhoekje "De Linge" te Leerdam.

Ben ook nu weer,benieuwd naar jullie reactie"s
Prettig weekend, Greet.

5 opmerkingen:

Mieke'S zei

Vind 'm erg leuk!

Anoniem zei

hoi greet deze is bekent erg leuk groetjes de knutselmuts

jans zei

fijn dat je een fijne vakantie heb gehad en je kaart zier er weer heel mooi uit grt jans

Trudy zei

Ik vindt het een mooie kaart Greet!
ik heb helemaal niets meegenomen met vakantie, dat is afkicken hoor.
dus heb ik maar wol gekocht en ben een sjaal gaan breien op naalden 10........haha moet toch wat doen he
Groetjes Trudy

Wies zei

Hallo Greet,
Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad. En wanneer het weer niet zo meezit is het altijd prettig om wat hobbyspul mee te hebben. Ik neem ook altijd wat mee.
Je kaart is mooi geworden.
Groetjes, Wies