layout

woensdag 25 april 2012

TROUWKAART

Hallo bezoeker van mijn blog,

Gezellig dat  je weer een kijkje komt nemen en misschien doe je wat inspiratie op.
Bedankt ook degene die weer de moeite heeft genomen om een reactie  te geven op mijn vorige kaart.
Wat was het weer leuk om te lezen en stimuleert me om door te gaan, dank jullie wel!!!!

Dan nu de kaart die ik zondag heb gemaakt, zoals ik jullie al zei, ik heb er toen verschillende gemaakt.
Het is een trouwkaart  met de nieuwe mal van Leanne, zelf vond ik hem wel mooi.




Voor de kaart heb ik de nieuwe mal van Leanne (nr:45.8114) gebruikt en een mal van Cheery Lynn nr:DL141.
Het knipvel is van Le Suh en de mooie bloem van Marianne Hobby .
De kaart verder nog wat opgeleukt met plakparels.

De materialen van deze kaart heb ik gekocht bij "t Hobby Hoekje "De Linge"in Leerdam.
Misschien vind je het leuk om een keer een kijkje te komen nemen in deze winkel of in de webwinkel, er zijn weer veel nieuwe producten uit en je kunt al zien wat voor mooi's er binnenkort uitkomt.
Het is echt de moeite waard !!!!!!!!

Ben benieuwd hoe jullie de kaart vinden en zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Alvast hartelijk bedankt en leuk dat je even langs bent geweest.

Fijne dag allemaal en een lieve groet van Greet

19 opmerkingen:

Kitty Dieleman. zei

Prachtige kaart is het geworden Greet,dat is inderdaad een mooie mal.
Wat je kleuren betref moet je eens naar je histogram van je foto kijken.

Fijne dag en groetjes.

Kitty

Unknown zei

Wat een prachtige kaart, Greet! Het is een hele mooi mal die je gebruikt hebt.

Fijne dag nog!
Groetjes, Priskilla

Mieke'S zei

Heel mooi kaartje!
Met de kleuren zit ik ook vaak te.....!
Vooral met blauw, bruin en rood is dat zo vind ik.
Fijne dag nog.
Groetjes Mieke'S

GerJanne zei

Wauw, dit is pas romantisch, zeg!!
prachtige combi met blauw...

GerJanne

Trudy zei

Het is een prachtige en elegante kaart Greet.
Groetjes Trudy

Linda zei

Prachtig gedaan, heel romantisch kaartje
gr linda

sjanie zei

Een prachtige trouwkaart, Greet.

Groetjes,
Sjanie

PIKO hobbyblog zei

Wat een schitterende trouwkaart!
Groetjes,
Pia

Liesbeth zei

Erg mooi Greet.
gr. Liesbeth

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje is dit weer groetjes maartje

carol zei

Hoi Greet

Jij ben inderdaad ook al ijverig bezig geweest
Wat een mooie rand heeft je kaart

groetjes carol

Hannie Stoel zei

Wat een prachtige kaart Greet,

groetjes, Hannie

Wies zei

Mooie romantische trouwkaart Greet

Adriana zei

Prachtige kaart!

Erika zei

Deze is echt helemaal in mijn straatje, supermooi!!!

Groetjes Erika

Babette zei

Prachtige trouwkaart, heel mooi.
Groetjes Babette

Sieta zei

Wauw, wat is dit een prachtige kaart geworden Greet.

Liefs Sieta

Annette zei

Hoi Greet, na een drukke week: mijn dochter had haar eerste gala! Ik heb proefkapsel gemaakt en gisteren was de avond. Het kapsel was prachtig en make-up goed gelukt, dus alles was super. Dus vanmorgen tijd om weer eens bij jou te kijken. Super je kaartje. Mooi die swirl in de hoek.
De romantiek straalt eraf!
xoxo Annette

Unknown zei

Wauw wat een prachtige kaart!!
Heb gelijk even een kijkje genomen naar de vorige posts van jou en die kaarten zijn ook pareltjes hoor! Die babykaart is zo mooi en schattig en de felicitatiekaart is ook geweldig mooi gemaakt.
Lieve groet van Alexa