layout

woensdag 16 mei 2012

GEFELICITEERD

Hallo bezoekers van mijn blog.

Gezellig dat je een bezoekje komt brengen.
Op mijn vorige kaart heb ik weer hele leuke en lieve reactie's gekregen, daar wil ik jullie heel hartelijk voor bedanken.
Het is zo leuk om te lezen en waardeer ik het iedere keer weer, dat jullie steeds weer de moeite nemen om een reactie achter te laten.

Dan nu de kaart van vandaag, soms vind ik het wel eens moeilijk om een kaart te plaatsen.
Want kijk ik op andere blogs zie ik zulke mooie en leuke kaarten ,dat ik soms denk, zal ik deze kaart wel plaatsen.
Maar als ik dan later jullie reactie's lees, dan weet ik dat jullie de kaart toch wel leuk of mooi vinden.
en dat stimuleerd om door te gaan





Voor deze kaart heb ik gebruikt:
*Roomwit karton.
*Cuttlebug Embossing Folder    - Swiss dots.
*Die- Namics mal                     -Decorative Dolly.
*Bloemenpons                          -Mireille
*Knipvel                                   -Nel van Veen
*De randen bewerkt met           -Distress ink Peeled Paint
*De Die-Namics mal heb ik twee keer uitgestansd één daarvan heb ik twee keer doorgesneden en die gebruikt voor de hoeken.
*Op de kleine bloemetjes heb ik goudkleurige plakparels gedaan.

Ben benieuwd hoe jullie de kaart vinden en zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Alvast hartelijk bedankt.

Leuk dat je even bent langs geweest een prettige dag
en tot de volgende creatie.

Groetjes Greet

13 opmerkingen:

Marjan zei

Dit is weer een heel mooi kaartje hoor Greet !!
Ik twijfel ook wel eens aan de 'mooiheid' van mijn eigen kaart.
Maar eigenlijk vind ik elke zelfgemaakte kaart mooi. Er is altijd hard aan gewerkt en dat waardeer ik heel erg.
Daarnaast is het toch altijd een kwestie van smaak, want wat is nou mooi ??

Ga zo door hoor.

Groetjes, Marjan

P.s. misschien heb je ook een keer zin en tijd om op mijn blog te snuffelen : handmadebymar.blogspot.com

Aukje zei

Ik vind het een mooie kaart, die hoekjes heb je leuk gedaan!
Groetjes
Aukje

sjanie zei

Wat heb je deze weer mooi gemaakt, Greet. Dat gevoel of ik een kaart zal plaatsen heb ik ook wel, maar als je dan inderdaad de reacties lees, ga je toch weer verder.

Greet, ga zo door! je kaarten zijn geweldig.

Groetjes,
Sjanie

Mieke'S zei

Heel mooi kaartje!
De kleuren vind ik helemaal super!
Groetjes Mieke'S

Kizzy zei

Wat een leuk kaartje Greet, en je moet helemaal niet onzeker zijn hoor, denk dat we dat allemaal wel eens hebben, is het wel goed genoeg... maar elke handgemaakte kaart is met liefde en zorgvuldigheid in elkaar geknutseld, dus hoe simpel of ingewikkeld ook, het is altijd de moeite want het blijven kleine kunstwerkjes.
Lieve groetjes Kizzy

carol zei

Hoi Greet

Iedere kaart is al een kunstwerk op zich of je nu beginner bent of gevorderde en dat je hem zelf leuk vind is ook belangrijk
Maar deze kaart is weer super mooi
Jij maakt de kaarten altijd mooi door hun eenvoud

groetjes Carol

Unknown zei

Hij is weer prachtig hoor, Greet! Ik heb hetzelfde gevoel als jou als ik op andere blogs aan het kijken ben. Zoals eerder al gezegd zijn alle handgemaakte kaarten mooi, alleen al omdat je moeite neemt om iets voor iemand anders te maken! Ik vind jouw kaarten altijd heel stijlvol en ik neem altijd graag een kijkje als je weer een nieuwe kaart hebt geplaatst :D. Gewoon lekker mee doorgaan!!

Groetjes, Priskilla

marian zei

Hallo Greet,
Het is echt weer een hele mooie kaart.Ja, inderdaad sommige maken maken zulke geweldige kunstwerken,vooral met de magnoliastempels. Ik vind ze prachtig hoor, maar vind ander soort kaarten ook mooi, vooral als je kunt zien dat er zorg aan is besteed en netjes afgewerkt. Nou en dat zijn jouw kaarten altijd hoor, dus maak je geen zorgen.Ik twijfel ook vaak hoor.
Groetjes van Marian.

Kaarten van José zei

Oh ja vooral blijven plaatsen Greet. Je maakt hele mooie kaarten.
Deze vind ik ook weer prachtig.

Groetjes,
José

Trudy zei

Mooi is je kaartje weer Greet!!
Groetjes Trudy

Annet zei

Die twijfel is helemaal niet nodig! Mooie kaart is dit! Leuk hoe dat middelste naar voren komt en die hoekjes vind ik ook mooi!

Ga vooral zo door! ;)

Groetjes Annet

GerJanne zei

Ha die Greet,

moie kaart! Ik ken ehet gevoel. Maar wat ik altidj zo grappig vind is dat ik de meeste reacties krijg op de kaarten die ik zelf het minst gelukt vind....Hoe bestaat het, he? Dus nooit denken dat hij niet goed genoeg is!!

Groetjes,
GerJanne

jolanda zei

heel mooi kaartje.
leuk model