layout

zaterdag 11 augustus 2012

SPECIAAL VOOR JOU

Hallo Bezoekers van mijn blog,

Op deze mooie zaterdag maar weer eens een kaartje plaatsen.
Maar eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties die jullie hebben gegeven op mijn vorige kaart. Het klinkt misschien wel afgezaagd maar ik vind als iemand wat voor je doet of voor je hebt gedaan, je die personen moet bedanken, het is een klein woord maar o zo groots om te krijgen.
Vandaar dat ik jullie toch steeds weer bedankt, want jullie doen toch iedere keer weer een reactie geven.
Goed dan nu de kaart, het is een vintagekaart geworden, ik was er zelf wel tevreden over.
Hoop dat jullie hem ook leuk vinden.


Voor de kaart heb ik gebruikt:
-Creatables Marianne Design   - Anja's Ovaal LR0236
-Creatables Marianne Design   - label              LR0241
-Scrappapier Pion Design         - Ornament PD1504
-Stempel MarianneDesign        - Anja van Laar CS0855  (tekst
-Knipvel                                    - Studio Light.
-Verder nog wat bloemetjes en met een Waco Pearlmaker parels erop gedaan..

Ik hoop dat jullie weer een reactie achter willen laten, zal ze ook nu weer met heel veel plezier lezen.

Leuk dat je even een bezoekje hebt gebracht op mijn blog.
Fijn weekend allemaal en tot gauw.

Groetjes Greet.

18 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Greet,

Hij is weer prachtig! Leuk die afbeelding van dat meisje met die manden.

Liefs, Priskilla

Lenie zei

WAT EEN PRACHTIGE KAART EN DIE CREATABLE IS ERG MOOI HE.
GROETEN LENIE

Mieke'S zei

Prachtige kaart!
Ik weet niet hoe dat heet, maar dat kantwerk is erg mooi.
Een aantal jaren geleden zaten we nog op zo'n lichtbak te stuntelen.
Het is allemaal mooier en makkelijker geworden.
Plaatje is ook heel lief.
Fijn weekend.
Groetjes Mieke'S

Riet zei

Wat is dit weer een schitterende kaart Greet.

Liefs Riet.

Sieta zei

Prachtige kaart Greet en wat heb jij er mooie mallen op verwerkt.

Liefs, Sieta

Aartje zei

Hallo Greet, schitternd weer, prachtige mallen en plaatje heb je gebruikt. Ga zo nog even kijken wat je nog meer voor moois tijdens mijn vakantie hebt gemaakt.
Groeten, Aartje

marian zei

Ja hoor Greet , je kunt weer tevreden zijn, het is weer een mooie kaart.
En ik vind het ook altijd geweldig als mijn volgers langs komen en een berichtje achterlaten, dus dan bedank ik ze ook altijd.Kleine moeite.
Groetjes van marian

Wil zei

Ik blijf die mallen zo mooi vinden. Mooie kaart weer Greet.

groetjes, Wil

carol zei

Hoi Greet

Wat laat je ons toch weer iedere keer mooie kaarten zijn
Mooi door hun eenvoud
En dat blauw is een mooie nostalgische kleur

groetjes Carol

Erika zei

Da's weer een hele mooie Greet!

Groetjes Erika

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart en mooi van kleur.

Groetjes Astrid.

jokiedebeer zei

Dat heb je weer prachtig gemaakt daar kun je zeker tevreden over zijn.

groetjes joke

Anoniem zei

Hoi Greet, wat een een mooie
vintage kaart en wat een moge-
lijkheden met deze mal,super!
groetjes Nel.

Kaartenkraam zei

Schitterend mooie kaart!

groetjes van Ank

jolanda zei

prachtig kaartje

PIKO hobbyblog zei

Wat een schitterende kaart Greet en een hele mooie creatable!
Groetjes,
Pia

Liesbeth zei

Wat is ie prachtig Greet, die mallen zijn zo mooi verwerkt.
gr. Liesbeth

GerJanne zei

Hoi Greet,

wat een mooie kaart! De combi van dat wit met grijs is super!
Dankjewel voor je lieve reactie op mijn bericht en je hebt helemaal gelijk, als je ervan geniet en mensen nemen de moeite om te lezen en ter eageren, is het aardig om ze er voor te bedanken...

GerJanne