layout

zondag 3 februari 2013

KAART MET VINTAGEPLAATJE !!

Hallo allemaal,

Vandaag zondag 3 februari laat ik weer een kaart zien die ik afgelopen week heb gemaakt.
Sommige van jullie hebben  misschien deze kaart al gezien bij de voorbeeldkaarten van
 't Hobby Hoekje "De Linge".
Maar deze kaart is met heel licht groen gedaan, helaas is dat niet goed te zien op de foto.

Maar eerst wil ik jullie weer ontzettend bedanken voor de lieve en leuke reacties die jullie hebben gegeven op mijn vorige kaart.
Wat GEWELDIG!!! dat er steeds zulke trouwe volgers zijn, die niet alleen een reactie geven om wat te winnen, maar die dat altijd doen, bij een nieuw geplaatste kaart en bij een candy.
Dat waardeer ik heel erg en voor die mensen een grote BEDANKT!!!!!

Goed dan nu de kaart:


 Voor deze kaart heb ik gebruikt:
-Roomwit linnenkarton
-Scrappapier van Riddersholm (licht groen)
-Scrappapier van Pion (plaatje)
-CreatablesMarianne Design -LR 0203 -LR0116 -LR 0107
-Joy Cutting&Embossing mal -6002/-149
-Magnolia snijmal - Edwin Lace (rand onderaan)
-Nog wat goudkleurige plakparels en bloemtjes voor de afwerking.

Ik zou het ook nu weer heel leuk vinden, als je een reactie achterlaat over hoe je de kaart vind.
Alvast heel erg bedankt.

Leuk dat je weer even de moeite heb genomen om langs te komen.

Fijne zondag allemaal,

Lieve groet van Greet

31 opmerkingen:

Jolara zei

wat geweldig gaaf ! Liefs joyce

jokiedebeer zei

Heel erg mooi Greet.

groetjes joke

Mieke'S zei

Hij is heel mooi!
Net een schilderijtje.
Het plaatje komt ook zo lief over.
Groetjes Mieke'S

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Glenda de Heide zei

Schitterend kaartje. En wat een mooi vintage plaatje heb je gebruikt.

Veel liefs Glenda

Ans Gilbert zei

Hoi Greet,

heel mooi model heb je gemaakt..super en een lief plaatje..prachtig is je kaartje geworden..

Liefs van Ans

jolanda zei

heel mooi kaartje

Patricia Wanten zei

Mooie kaart, Greet. Prachtig plaatje en mooie mallen heb je gebruikt.
Nog een fijne zondag.

Groetjes Patricia

Kaartenkraam zei

Mooie stijlvolle kaart!

groetjes van Ank

Cinderella zei

Hallo Gret,
Deze kaart ziet er echt weer geweldig uit.
Een fijne zondag
Liefs Cindy

janieworkum zei

Wat heb je dat geweldig mooi gemaakt.
groetjes Janie

nans'creablog zei

Geweldig mooi kaartje Greet. Je hebt prachtige malletjes gebruikt.

Groetjes,
Nans

Wil zei

Prachtig gedaan Greet. Ziet er heel mooi uit.

groetjes, Wil

Unknown zei

Een heel mooi kaartje weer Greet!

Groetjes, Priskilla

Unknown zei

Een heel mooi kaartje weer Greet!

Groetjes, Priskilla

ivoorwit.blogspot.com zei

De babykaart vond ik mooi maar deze is ook heel leuk.
Fijne dag en groetjes, Thea R.

Liesbeth zei

Wat een mooi geheel heb je ervan gemaakt Greet.
gr. liesbeth

Gerrie's kaarten zei

Een prachtige kaart
Groetjes Gerrie

Bea zei

Het kaartje ziet er prachtig uit Greet,als je goed kijkt en je vergroot de kaart kun je het zacht groene wel zien...

groetjes Bea.

marian zei

Het is weer een prachtige kaart.
Groetjes van marian.

Cards en Box bij Lady M zei

hoi greet wat een lieverdtje is dit weer prachtig groetjes maartje

nicole zei

Wat een mooie, volgens mij in het echt nog mooier, dan kan je denk ik beter het papier zien.
Vind het ook een leuk modelletje, zo komt het plaatje heel mooi uit!
Groetjessssss

Marianne zei

Wat een plaatje!! Supermooi kaartje!
xxx Marianne

Annet zei

Zo knap, wat jij allemaal kunt maken van een witte kaart, heel mooi!

Groetjes Annet

Aartje zei

Wat een prachtige kaary in een schitterend model.
Groeten, Aartje

Henny's kaarten en beestenboel zei

Hallo Greet
Wat is hij weer mooi gemaakt je kaart, ik kom toch eens langs voor vintage plaatjes,krijg nu toch wel inspiratie door jou blog.
veel hobbie plezier verder
gr Henny

Lenie zei

Schitterend en wat een mooi model ook zeg.
groeten Lenie

Tineke van der Linden zei

Een schitterende vintagekaart Greet!
Groetjes Tineke

Annette zei

Wat een schattig kaartje, Greet. We gaan denk ik op Valentijnsdag een echo laten maken. Lekker romantisch vonden we!
Het kan bijna niet anders:-)) als YES! Maar de echo brengt rust dat het zo is. Je hoort het wel!
xoxo Annette

lenywim35 zei

Wat een stemmige witte kaart. Ik maak soms ook heel graag witte kaarten. Maar soms heb ik daar geen idee in. Deze is heel fraai.
gr leny

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met een leuk vintage plaatje.

Groetjes, Astrid.