layout

woensdag 20 maart 2013

DEFTIG DAMETJE !!!

Goedemorgen bezoekers van mijn blog.

Wat leuk dat je weer even op bezoek komt en misschien doe je wat inspiratie op.

Voor de leuke en lieve reacties die jullie hebben gegeven op mijn vorige kaart, daar wil ik jullie weer heel hartelijk voor bedanken!!!!!!
Heb ze met heel veel plezier gelezen.

De kaart die ik vandaag plaats is bijna hetzelfde als die van afgelopen zondag.
Alleen toen wat het met róse en nu met blauw.



 Voor de kaart heb ik gebruikt:
-Creatables Marianne Design -LR0263 (parasol) en de LR0157 (takje)
-Knipvel Camarca - Parra087
-Prima Marketing Paper Pad -Nature (achtergrondpapier)
-Katoenband -KB0002
-Voor de afwerking nog wat parels en een bloemetje erop gedaan.

Al het materiaal van de kaart heb ik gekocht bij "t Hobby Hoekje "De Linge" te Leerdam.
Daar is gisteren het prachtige nieuwe papier van Galeria Papieru binnengekomen.
Echt schitterend papier om mee te werken!!!!!

Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en hoop dat in een reactie te mogen lezen,
Alvast bedankt.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en kom zeker ook even bij jouw.

Groetjes en een fijne dag verder.

Greet.

31 opmerkingen:

Liesbeth zei

Wat een mooi totaalplaatje heb je er weer van gemaakt Greet.
gr. Liesbeth

Patricia Wanten zei

Wow dat is een mooie, Greet. Net als je vorige is dit een zeer elegante kaart, met leuke details. Echt stijlvol.
Groetjes

Patricia

Ans Gilbert zei

Hoi Greet,
Wat een mooie, chique kaart is dit,de parasol past echt schitterend bij het plaatje, leuke kleuren..WOW...
liefs van Ans

ellyscard creatief zei

Super kaartje Greet.
Gr Elly

Kaartenkraam zei

Dat is zeker een deftig dametje, de parasol past er goed bij!

groetjes van Ank

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Greet. Superleuk plaatje en past perfect bij de parasol.

Groetjes,
Nans

Bea zei

Ziet er weer super mooi uit Greet, heel erg mooi...

groetjes Bea.

Trudy zei

Prachtige kaart is dit Greet !!
Groetjes Trudy

marja zei

Wat een prachtig kaartje Greet!

Lieve groetjes Marja.

ivoorwit.blogspot.com zei

Deze is ook weer prachtig!!
Fijne dag, groetjes, Thea R.

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooie kaart net als de vorige wat een lief malletje is dit groetjes maartje

Ankie vd Polder zei

Net zo leuk als die van zondag, met een mooie sprankelende kleur blauw. Groetjes, Ankie

Linda zei

heel erg mooi gedaan
gr linda

Ghea zei

wat een beeldschone kaart....jou deftige dame.
Gr Ghea

Tineke van der Linden zei

Ook deze kaart is prachtig. Leuk met het parasolletje erbij.
Groetjes Tineke

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Greet, prachtige bewerkt.
groetjes Janie

Marie-Louise zei

Beautiful card.

Babette zei

Wat een schitterende kaart.
Groetjes Babette

Gerrie's kaarten zei

Een prachtige kaart het stansje van de paraplu vind ik erg mooi
Groetjes Gerrie

Trijntje zei

Wat een moie kaart Greet.Prachtig. Leuke kleuren heb je gebruikt. De paraplu is erg mooi op deze kaart. Groeten Trijntje

Riet zei

Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Greet.

Liefs Riet.

Unknown zei

Wat een prachtige chique kaart weer Greet!

Groetjes, Priskilla

Lenie zei

Wat een schattige en prachtige kaart.
groeten Lenie

Wies zei

Wat een leuke kaarten met die deftige dames Greet. Heel leuk! Ik hoop dat je weer wat beter voelt.
Groetjes, Wies

Annet zei

Ook deze kaart is weer heel mooi! Weer zo'n leuke paraplu...! De deftige dames op de kaarten doen me een beetje denken aan Sissi, heerlijk!

Groetjes Annet

Erica ♥ zei

Super dit kaartje, ik vind hem heel
erg mooi geworden ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Annette zei

Ha die Greet, sorry dat je zo vaak moest typen om een reactie bij mij te zetten. Ik waardeer het zeer:-))) ik heb het parasolletje bij mij vriendin gesneden. Hij is gaaf hè! Ik ga hem gebruiken bij een baby kaart. Momenteel druk bezig aan een opdracht van 15 kaarten. Gaan naar Dubai. Grappig! Maar wel veel werk! Denk aan je!! Coco Annette

Annette zei

En wat een gaaf kaartje! Xoxo Annette

marian zei

Hallo Greet,
Wat een prachtige kaart. Die parasol, zo prachtig versierd. Echt schitterend.
Groetjes van Marian.

lenywim35 zei

Wat een prachtige kaarten Greet. Het parasolletje is ook erg leuk.
Ik heb hem nog niet gedraaid bij Co, maar al wel plaatjes uitgeknipt.
Had een echte snuffelweek bij oude vellen en plaatjes.
Welm succesvol.
gr leny w

Wil zei

Roze of blauw.. Het maakt niets uit. Het zijn 2 heel mooie, elegante kaarten zo met die parasol. De 3D plaatjes passen er precies bij.

groetjes,Wil