layout

woensdag 29 mei 2013

KAART ZONDER TEKST !!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik zondag heb gemaakt en die de dames gisteren op de workshop in Leerdam hebben gemaakt.
Gelukkig vonden ze de kaart erg mooi, want het is best wel eens moeilijk om wat te bedenken maar het was een succes.

Gisteren was onze kleinzoon van anderhalf bij ons en ik heb zo gelachen.
Hij had de brievenbus ontdekt, dus hij doet het klepje open en maar roepen; ja ja, daaag en opa, en soms nog harder opa, het was zo mooi om te zien en te horen. wat heb ik weer genoten.

Maar nu de kaart, het is een kaart zonder tekst zodat je er zelf op kan zetten wat je wil.


Voor de kaart heb ik gebruikt:
-Memory Box mal - nr:98288
-Spelbinder Nestabilitie -S4-310
-XCUT Vlinderpons -XCU 261605
-Mariek Knipvel - nr:2701
-Distress Ink Pad - Dusty Concord ( randen mee bewerkt)

Leuk dat je even de moeite hebt genomen om langs te komen en zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Fijne dag allemaal en tot gauw.

Lieve groet van Greet

21 opmerkingen:

Bea zei

Een prachtig kaartje Greet,heel mooi gemaakt...

groetjes Bea.

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart prachtig in het wit afgewerkt.
groetjes janie

Linda zei

wat is ie mooi geworden, heel knap gedaan weer
gr linda

Cards en Box bij Lady M zei

wat heb je weer een mooie kaarten gemaakt dit model is ook erg leuk groetjes maartje

sjanie zei

Wat een schitterende kaart is dit weer, Greet.
Fijn dat je zo genoten hebt van je kleinzoon.

Liefs,
Sjanie

Ans Gilbert zei

Hoi Greet,
Wat heerlijk dat je zo kunt genieten van je kleinzoon..een rijk bezit..Je kaartje is erg mooi, leuk model, mooie mallen, lief plaatje..chique kaart..
Liefs van Ans

Riet zei

Wat een schitterende kaart Greet.

Liefs Riet.

Tineke van der Linden zei

Heerlijk hè die kleinkinderen! Wat heb je daar een plezier aan.
Je kaart vind ik schitterend. Ook het model is mooi.
Groetjes Tineke

jolanda zei

heel mooi kaartje

Ghea zei

hier ben ik helemaal weg van, een plaatje om te zien.
Liefs Ghea

marian zei

Hallo Greet,
Je hebt weer een prachtige kaart verzonnen voor de workshop.
Groetjes van marian.

Ans S. zei

Schitterende kaart, Greet leuk modelletje, ik kan mij voorstellen dat de dames dit mooi vonden.

Groetjes Ans

Ankie vd Polder zei

Mooi Greet. Ik hou wel van die subtiele kleuren groetjes, Ankie

Trijntje zei

Wat een leuke kaart Greet. Heel mooi gemaakt met de mal Neolatijns. Leuk model. Groeten Trijntje

Scraptastische hobby zei

Je hoor van iedereen dat het zo genieten is van kleinkinderen!
En je kaartje is een toppertje zo in het wit en een leuk model.
Groetjes van Gerie

nans'creablog zei

Prachtige kaart Greet. Heel stijlvol.

Groetjes,
Nans

Gerrie's kaarten zei

Een schitterende kaart
Leuk model
Groetjes Gerrie

Erica ♥ zei

Prachtige kaart heb je gemaakt en
ook weer een leuk model ☼

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Wies zei

Gezellig dat jullie kleinzoon bij jullie was en je er zo van kunt genieten.
Mooie kaart heb je gemaakt. Die randen met bloemen vind ik prachtig.
Groetjes, Wies

Lenie zei

ooh wat een prachtige kaart en ook van die mooie kleuren. Model is ook erg mooi.
groeten Lenie

Patricia Wanten zei

Heel mooie kaart is dit, Greet. Super mooi model. Leuk dat je zo van je kleinkind kan genieten, ze zijn zo vlug groot.
Groetjes

Patricia