layout

zondag 7 juli 2013

KERSTKAARTEN !!

Hallo allemaal,

Op deze prachtige zomerdag laat ik jullie 2 kerstkaarten zien.
Gisteren had ik beloofd om een kerstkaart te laten zien maar het zijn er twee.
Het enigste verschil  van de kaarten is een mal ,verder zijn de kaarten precies hetzelfde.

Maar voor ik ze plaats, wil ik eerst iedereen heel hartelijk bedanken voor de leuke reacties die ik heb gekregen op mijn mannenkaart, is altijd zo leuk om te lezen!!!

Dit zijn de kaarten, jammer genoeg kreeg ik de kaart met hertjes niet goed op de foto, sorry!




Voor deze kaarten heb ik gebruikt:
-Metallic karton - Wit
-Crafts Too Embossing Folder - CTFD3091
-Memory Box mal - Glowing Candles (kaarsjes) en Deer Trio (de drie hertjes)
-Creatables Marianne Design- LR0112 (Sterren op de hoeken)
-Joy Paper Bloc - Winter 6011/0019 (Blauwe papier)

Ik ben benieuwd hoe jullie deze éénvoudige kerstkaarten vinden en hoop dat in een reactie te mogen lezen.

Heel leuk dat je op deze zomerse dag toch even de moeite hebt genomen om langs te komen, ik waardeer dat echt!

De vakantie tijd is weer aangebroken en wens ik iedereen heel veel plezier bij alles wat je in de vakantie gaat doen en niet te vergeten een zonnige tijd!!!

Lieve groet,
Greet

\

25 opmerkingen:

Ria zei

Ze zijn weer prachtig! Dan zeg jij wel dat het eenvoudige kaarten zijn, maar die zijn, naar mijn idee, vaak het mooist. Het spreekword eenvoud siert de mens is tenslotte niet voor niets ontstaan.

Hannie Stoel zei

Prachtige kaarten Greet,

groetjes, hannie

Scraptastische hobby zei

Hoi greet,
Wat een chique kerst kaartjes, prachtig in het wit metallic en mooie memorybox mallen.
Groetjes van Gerie

nicole zei

Supermooie kaarten hoor! Met die kleuren hebben ze een sjieke uitstraling :)
Groetjessss

Ankie vd Polder zei

Mooi, en vooral ook chique! Groetjes, Ankie

marian zei

Hallo Greet,
Het zijn prachtige kerstkaartjes.
Groetjes van Marian.

janieworkum zei

Wat een beeldschone kerstkaarten
groetjes Janie

Ans Gilbert zei

Hoi Greet,
Hele mooie kerstkaarten, leuk de combi van parelmoer en ijsblauw, leuk de MB mallen, liefs van Ans

Marianne zei

Ik vind het prachtige kaartjes, vooral de kaarsjeskaart spreekt me heel erg aan. Die vind ik net iets mooier dan de hertjes, waarschijnlijk omdat de kaarsjes zo mooi opengewerkt zijn.
Fijne zondagavond!
xxx Marianne

Sarah - Crea S zei

Super leuke kaartjes!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Erika zei

Supermooie kaartjes Greet!
En wat is die mal met kaarsjes mooi, die wil ik ook...

Groetjes Erika

Aartje zei

Hallo Greet, een beetje verkoeling op jouw blog op deze warme dag. Wat een prachtige kerstkaarten. Schitterend.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Heel mooi, deze kerstkaarten! ZO sfeervol, Greet.
Mooi papier ook..
GerJanne

Kitty Dieleman. zei

Prachtige kaartjes.

Groetjes Kitty

Claudia's kaartjes zei

Hoi Greet,

Hele mooie kaarten heb je gemaakt.

grtjs
Claudia

jean zei

Prachtige kaarten Greet geeft je echt een kerstgevoel

Mieke'S zei

Mooie kaartjes
Lekker "cool" gevoel met dit weer.
Groetjes Mieke'S

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Greet.

Liefs Riet.

Tineke van der Linden zei

Het zijn beide schitterende kerstkaarten!!
Groetjes Tineke

Aukje zei

Wat een prachtige kerstkaartje heb je gemaakt.
groetjes
Aukje

Gerrie's kaarten zei

Greet wat zijn de kaarten schitterend mooi papier
Groetjes Gerrie

Wies zei

Ze zijn mooi Greet. Kun je zien wat een andere mal al voor verschil maakt.
Groetjes, Wies

Anita van Merode zei

Echt prachtig , mooi strak, echt kerst!
Groetjes Anita

Trijntje zei

Hoi Greet. Wat prachtige kerstkaarten, leuk met dat pearlemoerpapier.. Groeten Trijntje

Unknown zei

I absolutely love the candle card. Joyce from USA