layout

zondag 29 december 2013

ZO TROTS ALS EEN PAUW !!!!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Vandaag laat ik de laatste kaart van dit jaar zien en die is speciaal voor alle kaartenmaakster.
Dit jaar hebben jullie zulke prachtige kaarten gemaakt, heb er met plezier naar gekeken.
En mogen jullie op jezelf zo trots zijn als een pauw als je zulke creaties kan en mag maken, SUPER!!!!

Ook wil ik jullie allemaal, heel hartelijk bedanken voor alle lieve en leuke reacties die jullie hebben gegeven op mijn kaarten, ik werd er zo af en toe stil van, nogmaals DANKJEWEL!!!!

De kaart die ik voor jullie heb gemaakt is heel toepasselijk, kijk maar, alleen jammer dat het glitterpapier waar ik de pauw mee heb uitgestanst  niet zichtbaar is op de foto.



Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en heb hem met liefde gemaakt.

Het zou geweldig zijn, dat als onze gezondheid het toelaat we in het nieuwe jaar weer mogen genieten van elkaars creaties.

Alvast een lieve nieuwjaarsgroet van Greet.





18 opmerkingen:

Linda zei

Hij is schitterend geworden, echt superssss. Wat voor stans is dat van die pauw als ik vragen mag??? Mijn moeder spaart pauwen dus lijkt me leuk om er eens een kaartje mee te maken voor haar
gr linda

Joke zei

super Greet!!!!!!!!!!!
Laten we in 2014 weer lekker verder gaan!!!!
Fijne jaarwisseling als ik je niet meer zie voor die tijd!!
Gr. Joke

jolanda zei

hele leuke kaart

Erica ♥ zei

Wat is die pauw mooi, de hele kaart
trouwens, en op een nieuw leuk en
gezellig blog jaar !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooi kaartje vooral de pauw maakt hem heel bizonder fijne jaarwisseling toegewenst groetjes maartje

lenywim35 zei

Schitterende kaart Greet. En bedankt dat je die speciaal voor ons hebt gemaakt.
Ik heb eens - in de negentiger jaren - een pergamanoschilderij met een pauw gemaakt.
Jeannette bv vond hem eindeloos mooi. Ik ook hoor. Hou er nog steeds heel veel van.
Maar jouw kaart is ook heel speciaal.
gr leny w

Jokecreatief zei

Wat een mooie kaart. Mooie dieren zijn dat toch, die pauwen.
groetjes joke.

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Greet.

Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

Hoi Greet,
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, wat een mooie pauw staat er op..wens jou een hele fijne jaarwisseling, tot volgend jaar,liefs Ans

AnDo zei

Hallo Greet,
Een beauty, zo mooi.
En ook nog een dank je wel voor de schitterende kaart, deze is voor mij heel speciaal, je weet wel waarom...
Ik wens jou en Ad ook een hele fijne jaarwisseling toe, en voor 2014 alles in goede gezondheid en......we gaan weer genieten van de creaties van elkaar.

Lieve groetjes, Ans.

marian zei

Hallo Greet,
Je pauwenkaart is prachtig hoor,ook al zien wij de glitters niet.
Ik wil jou ook een hele prettige jaarwisseling wensen en alle goeds, gezondheid en creativiteit voor 2014.
Groetjes van Marian.

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Greet. Echt supermooi.
Voor jou ook een hele fijne jaarwisseling.

Groetjes,
Nans

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje en wat een mooie tinten.
goede jaarwisseling en voorspoedig en 2014
Groetjes Margreet

jean zei

Wat een prachtige kaart goede wensen voor het nieuwe jaar

Tineke van der Linden zei

Een hele mooie kaart Greet!
Een fijne jaarwisseling.
Groetjes Tineke

marjo zei


Hoi Greet,

wij wensen jullie ook alle goeds toe in het nieuwe jaar. en de pauw vind ik ook wel een beetje voor jou!!! voor de mooie kaarten die jij steeds voor onze gezellige knutsel avondjes verzind.
schitterd!!!

veel liefs Marjo de Leeuw

Creaellenknutselsite zei

wouw wat maak jij mooie kaarten, heb heerlijk door je blog gesnuffeld.
ben ook volger geworden want ik kom zeker nog eens terug.
Kom je ook bij mij eens langs
groetjes Ellen

thanida zei

thanks for sharing such a good article,Interesting topic.Appreciate For The Share!
เว็บย่อลิ้ง
เว็บย่อลิ้งค์
ย่อลิ้ง
ย่อurl
ย่อเว็บ