layout

zondag 22 juni 2014

KERSTKAART !!!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Vandaag heb ik de eerste kerstkaart gemaakt.
Je moet toch weer een keer beginnen, het is wel pas over een half jaar maar je bent er zo weer.

Ik krijg nog wel eens de  vraag hoe het met onze kleinzoon Roy gaat, nou het gaat heel goed met hem.
Hij is nu ruim 4 maanden en weegt ruim 10 pond.
De sonde is hij nu kwijt en drinkt nu gelukkig uit de fles.
Dus al met al zijn we reuze blij en trots op hem en natuurlijk op onze andere 3 kleinkinderen.

Goed dan nu de kaart, voor deze kaart heb ik gebruikt, Marianne Design en Joy mallen en het plaatje is van een scrapvel van Maja Design.
Voor de eerste kerstkaart vond ik dat die goed gelukt is.






Bedankt dat je even de moeite hebt genomen om langs te komen.

Dan wens ik iedereen nog een hele fijne avond en nieuwe week toe.
Voor hen die deze week jarig zijn, alvast gefeliciteerd.
En zij die ziek zijn, wens ik  heel veel sterkte en het allerbeste toe.

Groetjes en tot de volgende kaart.

Greet.



5 opmerkingen:

GerJanne zei

Zo, wat een bjoetie. De vorm is helemaal super. En als er één is volgen er vast snel meer van die mooie kerstkaarten.
GerJanne

Ans Gilbert zei

Je kunt niet vroeg genoeg beginnen Greet, wat een mooie voor je eerste, prachtige gedaan, ik heb er al 29 klaar, maak er elke week één,dus geen stress aan 't einde van 't jaar..Fijn dat het goed gaat met je kleinzoon, liefs Ans

lenywim35 zei

Hi Greet. Een bekend spreekwoord is : Als er een kerstkaart in de doos zit, volgen er meer . hihihi of was het niet zo. Net als Ans doe ik elke week een kerstkaart in de box, scheelt veel gedoe, aan het eind van het jaar.
gr leny w
PS Je Kerstkaart en de gebruikte mal zijn prachtig !!!!

Trudy zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Greet!
Groetjes Trudy

jean zei

erg mooie kaart