layout

vrijdag 11 juli 2014

BABY KADOTASJE !!!!!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Vandaag wil ik jullie een baby kadotasje laten zien wat ik gemaakt hebt.
Het is trouwens heel leuk om te geven als je op kraamvisite gaat.

Al het materiaal van dit baby kadotasje, heb ik gekocht bij 't Hobby Hoekje "De linge" in leerdam.

Wat ontzettend leuk en lief dat ik op mijn vorige kaart toch reacties heb gekregen.
DAMES, HEEL HEEL HARTELIJK BEDANKT  !!!!!!!
Ik voel me een beetje schuldig, dat ik bij jullie geen reactie achterlaat maar hoop dat binnenkort toch weer een keer te doen.

Dan nu het Baby kadotasje

voorkant



 achterkant

Mochten jullie soms nog vragen hebben over dit tasje, mag je me altijd mailen (maurik2001@hetnet.nl)

Fijn weekend allemaal en tot de volgende creatie.

Lieve groet van Greet.


9 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een lief baby cadeautje het lijkt wel of er een echt klein gebreid truitje op zit? of lijkt dat zo? heel mooi gemaakt.
groetjes Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Greet,
wat een schattig tasje en dat vroeg ik me ook af, is het gebreid ?? of is het een plaatje, wat mooi gedaan,
fijn weekend, liefs Ans

Anoniem zei

Schattig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jean zei

Wat een prachtig tasje met al die kleine details erg leuk om te geven

Trudy zei

Prachtig Greet!!
Groetjes Trudy

Cards en Box bij Lady M zei

wat schattig zo mooi met dat babyjasje groetjes maartje

Tineke van der Linden zei

Wat een schattig babytasje!
Groetjes Tineke

GerJanne zei

Hoi greet,
wat een gaaf tasje! Ik ben meteen de winkel even ingedoken en wat besteld!
Groetjes,
GerJanne

Erica ♥ zei

Wat ontzettend leuk gedaan ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefss van Erica
{Heidebloempjuh}