layout

zondag 7 december 2014

KERSTKAARTEN !!!!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Wat leuk dat je weer even een kijkje komt nemen bij mijn creaties.
Vandaag op deze regenachtige dag heb ik weer een paar kerstkaarten gemaakt.
Het is een wit/grijze en een bruin/créme kerstkaart.

Maar voor ik ze laat zien, wil ik eerst iedereen die een reactie heeft achtergelaten bij mijn vorige kaart, heel hartelijk bedanken.

Dan nu de kaarten.







Sorry maar ik kreeg de kaarten niet beter op de foto.

Mochten jullie vragen hebben over de kaarten, mag je me altijd een mailtje sturen.

Leuk dat je weer even de moeite hebt genomen om langs te komen.

Fijne zondag verder en een lieve groet van,

Greet.

9 opmerkingen:

Suzan zei

Hallo Greet,
Het zijn prachtige kerstkaartjes!!! Top!
Groetjes Suzan

Trudy zei

Prachtig Greet.
Groetjes Trudy

Wies zei

Mooie kerstkaarten Greet! Leuke combinatie van mallen. De geborduurde kaart van je vorige bericht vind ik ook erg mooi.
Groetjes, Wies

Engelchen zei

wat zijn die mooi geworden Greet :)
Groetjes Geesje

Anoniem zei

Schitterende kaarten en wat staat dat plaatje mooi in die mal van Joy. Heel leuk ook met die schattige hertjes ervoor.
groetjes Joke

jean zei

Prachtige kerstkaarten

marian zei

Hallo Greet,
Je kerstkaartjes zijn prachtig.
Groetjes van Marian.

lenywim35 zei

Wat mooi deze kaartjes. Zulke tere kleuren. Heel fraai. gr leny

Ka die robot niet uit. Ik zie het bij iedereen. Moet 4 keer typen voor ik weet wat er staat/ Mijn ogen zijn niet zo goed daarvoor. dankjewel ge leny

Trijntje zei

Hoi Greet wat prachtig Pm de materialen zo te gebruiken op een kaart. Leuke inspiratie. Groeten Trijntje