layout

vrijdag 27 maart 2015

TROUWKAART EN KAART MET VOGEL !!!

Goedemorgen bezoekers van mijn blog.

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de reactie die ik heb gekregen op mijn vorige kaarten.

Vandaag laat ik 2 kaarten zien die ik vorige week al hebt gemaakt met het mooie papier van Nellie Snellen.
Verder heb ik de kaarten rustig gehouden.




Mochten jullie vragen hebben over de kaarten, mag je me altijd mailen.

Leuk dat je weer even langs bent geweest.

Dan hoop ik dat jullie allemaal een heel fijn weekend mogen hebben.

Lieve groet van Greet.


8 opmerkingen:

Trudy zei

Prachtige kaarten weer Greet!!
Groetjes Trudy

Margo zei

Wat een mooie romantische kaarten ! je hebt erg mooie plaatjes gebruikt en het papier past er perfect bij !
Groetjes
Margo

Gerrie's kaarten zei

Schitterende kaarten het papier dat je gebruikt heb is ook mooi
Groetjes Gerrie

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi deze kaarten het plaatje van de vogel vind ik heel mooi groetjes maartje

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Prachtige kaartjes.

grtjs
Claudia
knutselmeisjes.blogspot.be

jean zei

prachtige kaarten en mooie mallen heb je gebruikt

Wies zei

Hallo Greet,
Op de een of andere manier heb ik de berichten over nieuwe kaarten van jou over het hoofd gezien. Maar ik heb even teruggekeken. Allemaal weer anders. Mooie kaarten! Vooral de envelopkaart met uiltje vind ik prachtig.
Groetjes, Wies

Trijntje zei

Hoi Greet weer 2 mooie kaarten. Vooral de trouwkaart spreekt mij erg aan. Groeten Trijntje