layout

zondag 21 februari 2016

KAART MET POEZEN EN EEN VERJAARDAGSKAART!!!!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Eerst een bedankje aan de mensen die een reactie hebben achtergelaten op mijn vorige kaarten.
Heb ze weer met plezier gelezen

Wat mijn voet betreft, het gaat gelukkig beter maar heb er nog wel last van, vooral met lang staan en lopen.
Maar het komt goed.

Vandaag is mijn moeder 82 jaar geworden en heb ik een kaart voor haar gemaakt.
Ze vond hem prachtig,heb  de kleuren roomwit met donkerblauw gebruikt.
Ook heb ik nog een kaart met poezen gemaakt, moet je nagaan dat ik echt bang ben voor die beestjes.
Maar op de kaart gelukkig geen last, haha.

KAART VOOR MIJN MOEDER


KAART MET POEZEN.


Mochten jullie vragen hebben over de kaarten,mag je me altijd een mailtje sturen.

Leuk dat je even bent langs geweest.

Fijne avond allemaal.

Groeten van Greet.


4 opmerkingen:

Margo zei

Erg mooie en stijlvolle kaart voor je moeder en wat een schattige poezenkaart !
Groetjes
Margo

Suzan zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt Greet!
Groetjes Suzan

chantal zei

Wat even Mooie poezenkaart. Proficiat met je moeders verjaardag. Dat is niet niets 82 jaar
Liefs Chantal

jean zei

wat mooi die verjaardagskaart heb dit idee nog niet eerder gezien maar is erg leuk.
Ook de poezenkaart is erg mooi