layout

zondag 26 juni 2016

KERST EN FELICITATIE KAART!!!!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Vandaag maar eens een keer niet gehaakt maar kaarten gemaakt.
Heb mijn eerste kerstkaart van dit jaar gemaakt je kunt niet vroeg genoeg beginnen en een felicitatiekaart, hij is eenvoudig maar wel mooi vind ik zelf.

Maar beoordeel zelf maar.

Kerstkaart



Felicitatiekaart.



De kerstkaart heb ik gemaakt met de nieuwe artikelen van Amy's Design en mica.

De felicitatie kaart heb ik gemaakt met een nieuwe mal van Studio Light.

Al deze mooie nieuwe artikelen en nog veel meer is afgelopen week binnen gekomen bij het
super gezellige en mooi overzichtelijke hobbywinkeltje 't Hobby Hoekje "De Linge" Markt 20a te Leerdam.

Het is echt de moeite waard om eens binnen te lopen en misschien kun je er een dagje van maken.
Er is genoeg te zien in de Glasstad.

Leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht.

Fijne dag allemaal en een lieve groet van,

Greet.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Greet,

prachtig de eerste kerstkaart, dat belooft wat, als ze allemaal zo mooi worden.
De kleurencombinatie van de felicitatiekaart is heel mooi.

Groet van Alexan

Bea zei

Twee prachtige kaartjes Greet, vooral de kerstkaart met het mica vind ik heel erg mooi....

groetjes Bea.