layout

zondag 31 juli 2016

KERST KAARTEN !!!!!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Vandaag een paar kerstkaarten gemaakt.

Bij 't Hobby Hoekje "De Linge" in Leerdam zijn de afgelopen week weer heel veel nieuwe artikelen binnen gekomen.
Vandaag ben ik met een paar van die artikelen aan de slag gegaan.
Heb ook wel oudere mallen erbij gebruikt, dus een beetje oud en nieuw, haha.
Voor sneeuw heb ik Foam Clay gebruikt, vond ik zelf erg leuk.

Dit zijn de kaarten:





\

Nog even iets voor de duidelijkheid.
Mochten er vragen zijn over de kaarten, stuur me dan een mailtje.
Zo kan je het altijd terug lezen.
Er wordt namelijk nogal eens iets persoonlijks gevraagd over de kaarten,
Dat is prima hoor maar er worden ook wel eens vragen gesteld via via en dan kan het gebeuren dat het verkeerd overkomt en zeggen ze dat ik het dan zo gezegd hebt.
Dus om misverstanden te voorkomen, stuur me gewoon een mailtje.

Dan wens ik iedereen die vakantie heeft of nog gaat, een fijne tijd en veilige heen en terug reis.
Geniet ervan.
En verder allemaal veel hobbyplezier!!!!!!!!

Lieve groet van Greet.



5 opmerkingen:

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes Greet!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Hoi Greet,
wat een enige kaartjes heb je gemaakt.
Zo lief met de hertjes!
Groetjes,
GerJanne

jean zei

Wat een prachtige kaarten

Ilonka zei

Wat een prachtige kaarten maak je ik ben gelijk volger geworden van je blog.

Groetjes Ilonka

harada57 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.