layout

zondag 29 mei 2011

JULLIE GAAN TROUWEN

Goedemorgen creatieve dames.

Vandaag een keer geen kaart, maar een tasje.
Onze dochter en haar vriend, kwamen een tijdje geleden bij ons en vertelde dat ze gaan trouwen,
Dus de volgende dag mijn hobby spullen gepakt en voor hun dit tasje gemaakt.
Nou ik kan jullie zeggen, ze vonden hem heel erg mooi.


Het tasje is zo te koop in de winkel, je moet het alleen nog bewerken.
Ik heb daarvoor de hartmal ven Nellie Snelle gebruikt ,een stukje mica achter het hart geplakt ,en verder afgewerkt met stickers.
Ouderwetse hartjes gekocht en die erin gedaan.
Ook nu ben ik weer benieuwd naar jullie reactie,

Groetjes Greet.

2 opmerkingen:

inekevanheumen zei

de hartjes lust ik ook ! haha

Petra zei

Het trouwen is inmiddels een maand geleden, maar de hartjes smaken nog steeds!!!