layout

zondag 22 mei 2011

Nieuwe woning

Hier  nog een kaartje, ja  ik ben lekker aan het knutselen geweest.
Maar is voor vandaag de laatste hoor.
Het is een kaart geworden, voor als iemand gaat verhuizen.
Het is een ander model als de vorige kaarten, maar dat vind ik wel leuk, een beetje variatie, daar houden wij knutseldames wel van toch!
Zie hier mijn creatie.


De kaart heb ik gemaakt met een nestebiliti, is heel leuk om te maken .
Toen een plaatje uitgeknipt ( is een 3d vel van Marieke)werk ik graag mee,vind ze heel mooi en leuk.
Stickers er op gedaan en onder het vogelhuisje een bedeltje in de vorm van een sleutel geplakt.
Deze bedeltjes hebben ze bij "t hobby hoekje "de linge" in Leerdam in heel veel soorten en zoals je ziet, staat het erg leuk.
Ik wens jullie nog veel hobby plezier en tot gauw.
lieve groet, van Greet.

2 opmerkingen:

Trudy zei

Hoi Greet.
Wat een mooie kaart heb je gemaakt!!!hier kom je mee op mijn site.
http://scrap-kaarten.blogspot.com/
ik ben natuurlijk weer de puntjes vergeten.
en dit is de site voor de gratis achtergronden
http://www.scrappinblogs.blogspot.com/
Groetjes van Trudy

inekevanheumen zei

wauw wat prachtig