layout

zaterdag 20 augustus 2011

KERSTKAART

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer een bezoekje komt brengen op mijn blog.
En wil iedereen die een reactie heeft gegeven op mijn vorige kaart, hartelijk bedanken!

Vandaag op deze zonnige zaterdag, wil ik jullie toch een kerstkaart laten zien.
Deze keer is de kaart éénvoudig vindt ik zelf, maar toch wel leuk.





Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
- kaart is een bestaande kaart van Tierenlantijntje
- achtergrondpapier (stippel) is een knipvel van Nel van Veen
- bloemen zitten op het achtergrondpapier
- vogelhuisje is een knipvel van Marianne Design (Mattie)
- verder nog een stukje lint, strassteentjes en stickers gebruikt.

Ben benieuwd hoe jullie deze kaart vinden,
zou het daarom heel leuk vinden, als jullie je mening geven op deze kaart.

Fijn weekend allemaal en veel hobbyplezier.
Groetjes, Greet

10 opmerkingen:

Mieke'S zei

Heel lief kaartje!
Die kleine piepertjes doen het altijd goed.
Ook het vorige kaartje...had ik op één of andere manier gemist.
Fijn weekend.
Groetjes Mieke'S

marian zei

Hele mooie kaart,mooi in een kleurstelling.Dit knipvel is ook een van mijn favorieten ,hou toch erg van de knipvellen van Mattie.
Groetjes van Marian

Trudy zei

Hoi Greet,
wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

Erika zei

Wat een mooi kaartje Greet!
Prettige dag!

Groetjes Erika

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Greet,
Ik ben zo dol op die musjes. Helaas hier in Leidchendam zie je niet zo vaak meer. In Beekbergen, waar wij regelmatig komen nog wel.
Je kaartje eenvoudig? Ik denk dat er toch nog best wel wat werk inzat. Je bloemen staan er heel vrolijk bij. Gewoon ..... een leuk geheel.
Gezellige groetjes Lida

Joke zei

super weer Greet!!!!!!!!!!
ik kom gauw weer een keer bij je langs.
Gr. Joke

Anoniem zei

mooi hoor Greet we hebben weeer een mooi
voorbeeld.groetjes Nel.

Anoniem zei

Sorry voor het taalfoutje.N

Anoniem zei

wat een plaatje weer erg leuk

Wies zei

Mooi kaartje Greet. Leuk 3D plaatje. Alles combineert mooi met elkaar.

Groetjes, Wies