layout

zondag 28 augustus 2011

KINDERKAART

Hallo allemaal.

De mensen die een reactie hebben gegeven op mijn vorige kaarten, wil ik heel hartelijk bedanken.

Vandaag zoals beloofd geen kerstkaart, maar een kinderkaart, is altijd leuk om te maken.
Heb de kaart gemaakt van een Marianne Design mal (LR0180),het créme papier is van Bo Bunny (Chiffon dot), daar een 3d plaatje opgedaan van Morehead, de kaart verder afgewerkt met plakparels en stickers.
En zo is de kaart geworden.


Ad (m'n man) en ik vonden het een lief kaartje geworden.
Vindt het leuk als jullie laten weten wat je van de kaart vind,
Nog een fijne zondagavond en een prettige week met iets meer zon en veel hobbyplezier.

Groetjes van Greet

7 opmerkingen:

Trudy zei

Hoi Greet
Wat een lief en schattig kaartje is dit !!
Groetjes van Trudy

Mieke'S zei

Wat een mooi kaartje is dat.
Het tijgertje is wel heel lief.
De rondjes vind ik ook erg mooi.
Fijne avond nog...Groetjes Mieke'S

marian zei

Een heel lief kaartje geworden,ja kinderkaarten blijven leuk om te maken,Maar de voorgaande kerstkaarten vind ik ook prachtig.
Groetjes van marian.

Wies zei

Mooi kaartje Greet. Lief plaatje heb je gebruikt. Vind het leuk dat er ook wat diepte in het midden van de kaart zit, zo lijkt het in elk geval wel.

Groetjes, Wies

Joke zei

super lief greet!!!!!!!
Ben ik vanmiddag bij je geweest en ben weer wat vergeten.... dus zie je van de week nog wel.

Gr. Joke

Anoniem zei

wat een schatje de knutselmuts

Anoniem zei

mooi hoor Greet,hij is weer toppy.
groetjes Nel