layout

donderdag 1 september 2011

LIEF BEERTJE

Hallo allemaal.

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.

Vandaag een felicitatie kaart met een beertje.
En omdat je bij "t Hobby Hoekje"De Linge" te Leerdam de hele maand september
20% korting krijgt op alle Nellie Snelle Multi Frames, heb ik er een kaart mee gemaakt.Zie hieronder het lieve kaartje.


Voor deze kaart heb ik Nellie Snelle multi Frames gebruikt nr: MDF 031 (hoekjes met rood) - nr: MDF 032 rood en créme achter het beertje.
De hoeken heb ik bewerkt met een billetjespons en het beertje is een 3d vel van Morehead, de kaart verder afgewerkt met stickers.
Ben benieuwd naar jullie reactie.

Groetjes van Greet en nog een fijne dag.


8 opmerkingen:

Trudy zei

Het is weer een prachtige kaart Greet!!!
Groetjes Trudy

Erika zei

Wat een schattig kaartje!

Groetjes Erika

Anoniem zei

weer een droppie
de knutselmuts

Anoniem zei

leuke kaartjes greet
janine vrouwtje geniet er van
doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
janine en kieran

Gretha zei

Wat een schattige kaart Greet en vrolijke kleuren.
Groetjes Gretha

GerJanne zei

Hoi Greet,

wat een mooi effect met de multiframe!
Ik houd van rood en vind het echt een leuke vrolijke kaart!

GerJanne

jans zei

hoi greet wat een lief kaartje grt jans en een fijn weekend

Aartje zei

Hallo Greet, wat een mooie vrolijke kaart. Het multiframe van Nellie Snellen geeft een mooi effect.
Groeten Aartje