layout

woensdag 7 september 2011

HARTELIJK GEFELICITEERD

Hallo allemaal.

Voor de vele bezoeken, leuke en lieve reactie's die ik heb gekregen op mijn vorige kaart, wil ik jullie allemaal bedanken.
Ook heb ik deze week weer nieuwe volgers erbij gekregen, wat ik heel erg leuk vind, dames welkom.

Dan nu een nieuwe kaart, deze kaart heb ik gemaakt voor de workshop te Leerdam, die gisteren weer is begonnen, het was weer heel erg gezellig!
De dames vonden de kaart heel erg mooi, en wilde ik hem nu ook aan jullie laten zien.Sorry maar kreeg de kleuren niet helemaal goed, het is créme papier maar hier lijkt het wit.


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
-bruine onderkaart
-scrappapier van Bo Bunny chiffon dots
-Knipvel van Mattie
-mallen van Marianne Design nr:LR0106 - LR0152 - lR0157
-Mal van Nellie Snelle (hoekjes) nr:MFD031
De kaart afgewerkt met roosjes en stickers.

Vindt het erg leuk als je een reactie achterlaat,over hoe je de kaart vindt, alvast bedankt.

Verder wens iedereen nog een fijne en creatieve week toe.
Vriendelijke groet van Greet

14 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

wat een prachtige kaart zeg, echt heel erg mooi! Zo lief ook!

Aartje zei

Hallo Greet, prachtig weer, de marianne design creatables zijn altijd goed voor een mooi effect.
Groeten Aartje

Erika zei

Heel erg mooi Greet!
Ook voor jou een hele fijne en creatieve week, het is goed freubelweer dus geniet ervan!

Groetjes Erika

jans zei

heel mooi greet fijne dag nog grt jans

Mieke'S zei

Leuk met die torteltjes.
Dat takje links vind ik ook erg mooi.
Groetjes Mieke'S

Anoniem zei

Heel erg mooi. Die spulletjes van Marianne Design doen het altijd geweldig vindt je niet?
groetjes Joke

Anoniem zei

weer mooie kaarten Greet ik loop iets achter om te kijken naar de kaarten van jou.
Geen tijd gehad ,maar wat zijn ze prachtig.
Groetjes,Wil.

Linda zei

Wat een lief kaartje
gr lInda

marian zei

Hallo Greet,

Groetjes van marian.twee tortelduifjes,heel lief.
Heel mooie kaart geworden,

Gretha zei

Jullie hebben een prachtige kaart gemaakt zeg en wat fijn dat het weer gezellig was. Ja, het seizoen is weer begonnen :)
Groetjes Gretha

Babette zei

Prachtig kaartje, vind de ronde creatabel erg mooi. En bedankt voor de melding, er moet dan idd iets mis zijn gegaan. Maar ik sta er nu tussen hoor.
Groetjes Babette

Trudy zei

Wat een mooie kaart weer Greet, met prachtige kleuren en details!
Groetjes Trudy

Anoniem zei

hoi greet
bekend kaartje heb hem ook geplaats veel positieve reacties hoor hij nis weer top
de knutsel muts

Wies zei

Hallo Greet,
Bedankt voor je reactie. Leuke kaart met die 2 tortelduifjes.
Goed weekend.
Groetjes, Wies