layout

donderdag 24 november 2011

GEFELICITEERD

Hallo allemaal.

Iedereen bedankt voor de leuke en lieve reactie's die jullie hebben gegeven op mijn vorige kaart.echt heel leuk om te lezen.

Vandaag is mijn man jarig en heb voor hem deze kaart gemaakt,
vond hem zelf wel leuk geworden, en wilde hem jullie toch ook laten zien.


De klok is een mal van Tim Holtz nog een mal gebruikt van Marianne Design.
Het papier is van Maja Design paper pad- vintage winter.
De wijzers heb ik op de vijf en drie gezet, want m'n man (Ad) is 53 jaar geworden.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie de kaart vinden,
zou het heel leuk vinden als je een bericht achterlaat.

Fijne dag allemaal, Lieve groet van Greet

11 opmerkingen:

Mieke'S zei

Prachtige kaart!
Gefeliciteerd!
Grappig om de stand ven de wijzers aan de leeftijd te koppelen.
Fijne dag.
Groetjes Mieke'S

Trudy zei

Hoi Greet.
Het is een prachtige kaart!
en gefeliciteerd, en een fijne dag gewenst.
Groetjes Trudy

Liesbeth zei

Hoi Greet.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je man, en je kaartje is super geworden.
Ik vind dat je de klokmal prachtig gebruikt hebt.
gr. Liesbeth

Linda zei

Gefeliciteerd met je mannetje en wat een leuke kaart. Grappig idee om dat met die wijzers zo te doen
gr linda

Sylvia van der Kolk zei

Wat een leuk idee.
Gefeliciteerd met je man.

Groetjss sylvia.

jans zei

heel mooi kaartje greet leuk gedaan zo en gefeliciteerd met je man en een fijne dag grt jans

marian zei

Hallo greet,
Allereerst Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Ik vind de mal van de klok ook heel erg mooi.Jammergenoeg past hij niet door de Double Do xl die ik heb. Heb nu van iemand wat stansjes kunnen kopen, daar was ik heel erg blij mee.
Maar je kaart vind ik prachtig geworden hoor.Gezellige avond nog en groetjes van Marian.

GerJanne zei

Hoi Greet,

wat een ontzettend leuk idee om op deze manier een kaart te maken! Wat zal je man verrast geweest zijn.
Nog gefeleciteerd trouwens. Drukke dag gehad?
groetejs,

GerJanne

Anoniem zei

hoi greet een hele leuke kaart en van harte gefeliciteerd met je manneke dat jullie nog maar veel jaartjes mogen genieten samen
de knutselmuts en janine

Joke zei

Een dag te laat maar niet minder gemeend! Nog gefeliciteerd met je mannetje!!!!!!!!
Gr. Joke

Kaarten van José zei

Nog van harte gefeliciteerd.
Een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk hoe je dat met de wijzers gedaan hebt.

Groetjes,
José