layout

woensdag 9 november 2011

KERSTKAART

Hallo bezoekers van mijn blog,leuk dat je weer een kijkje komt nemen.

Ook wil ik iedereen heel hartelijk bedanken, voor de leuke en lieve reacties
die ik heb gekregen op mijn vorige kaart.

Dan nu de kaart, het is weer een kerstkaart geworden, want ja de kerst komt steeds dichterbij.
En misschien geef ik jullie met deze kaart,weer een idee.
Sorry maar het wit van de kaart is lichtblauw geworden, weet niet hoe dat komt.


De kaart is een bestaande kaart van Romak, waar ik mijn eigen fantasie in hebt verwerkt.
Verder heb ik een mal gebruikt van Nellie Snelle MDF033, het blauwe papier is scrappapier van Maja Design MD466 (nieuw),knipvel van Nel van Veen,
en verder de kaart afgewerkt met transparant sterstickers en een label van Romak.
Het materiaal is te verkrijgen in de gezellige en overzichtelijke (web)winkel van "tHobby Hoekje "De Linge" te Leerdam.

Zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat, ik lees het altijd met veel plezier.

Fijne dag allemaal en veel hobbyplezier.

Vriendelijke groet van Greet.

14 opmerkingen:

Margo zei

Erg leuke kerstkaart Greet
Liefs
Margo

jans zei

dat is een mooie blauwe kerstkaart greet vind het wel wat eens een ander kleurtje voor de kerst als rood en groen fijne dag nog grt jans

Desirée-ScrapDees zei

deze is echt mooi, leuk hoor!

Linda zei

leuk is ie geworden, ja raar is dat hè dat de kleur zomaar veranderd ik heb daar ook weleens problemen mee als ik een foto maak of iets scan. Maarja vast niks aan te doen.
gr linda

Gretha zei

De kerst kaart is heel leuk geworden en de verhuiskaart is helemaal toppie, leuk met dat uithangbord.
Fijne avond.
Groetjes Gretha

marian zei

Hallo greet,
Hele mooie kaart geworden,maar ik denk toch dat hij in werkelijkheid mooier is,omdat de kleur eigenlijk wit is.
Ja ik heb dat ook wel eens en vooral met paars dat wordt ook vaak blauw, of blauw wordt paars.
groetjes van Marian.

Aartje zei

Hallo Greet, wat een mooie kaart is dit weer, het raamwerk in het midden geeft de kaart mooi diepte. Bloemen zijn weer prachtig.
Groeten Aartje

GerJanne zei

Hoi Greet, wat een bijzondere kaart. Het lijkt wel wiskunde.
Prachtig die tegenstelling in de kaart.

Groetjes,

GerJanne

Wies zei

Eerst bedankt voor je leuke reacties op mijn kaarten.
Mooie kerstkaart Greet. Weer eens wat anders in wit en blauw. En ja, het fotograferen van je kaarten is nu wel lastiger, tenminste om de kleuren er goed op te krijgen. Slechter licht hè.

Groetjes, Wies

PIKO hobbyblog zei

Prachtige kaart zo met die tegenstellingen daar moet je echt even bij nadenken.

Groetjes,

Pia

Crea Astrid zei

Leuk gedaan zo met het raamwerk.

Groetjes Astrid.
http://creaastrid.blogspot.com/

Anoniem zei

weer een mooie kaart greet de knutselmuts

Trudy zei

Dit is ook weer een prachtige kaart Greet,
Groetjes Trudy

Kaarten van José zei

Schitterende kaart is het geworden Greet. Mooie kleuren.

Groetjes,
José