layout

zondag 26 april 2015

GEFELICITEERD KAARTEN!!!!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Het was eigenlijk niet de bedoeling om vandaag wat te plaatsen.
Maar er zijn een paar hele leuke en aardige mensen die één van de onderstaande kaarten graag na wilde maken, dus vandaar dat ik toch 2 kaarten laat zien.
Soms moet je weleens een uitzondering maken toch!!!!

Dit zijn de kaarten:

 
 

Lieve mensen, succes met het namaken.

Mochten jullie vragen hebben over de kaarten mag je me altijd een mailtje sturen.

Dan wens ik iedereen morgen een fijne Koningsdag toe.

Groetjes van Greet.

8 opmerkingen:

lenywim35 zei

Prachtige kaarten Greet. Ja je kan wel willen namaken, ????, maar als je de mal niet hebt. Pak dan maar een andere nietwaar? gr leny w

Aartje zei

Prachtige kaarten greet, vooral de onderste vind ik erg leuk.
Groeten, Aartje

jean zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt die met het poesje is erg leuk

ellyscard creatief zei

Prachtige kaarten Greet.

marian zei

Hallo Greet.
Schitterende kaartjes heb je weer gemaakt.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Hoi Greet,
ze zijn weer prachtig! Heel stijlvol.
Groetjes,
GerJanne

Trudy zei

Prachtige kaarten weer Greet!
Groetjes Trudy

marjo zei

hoi Greet,

wat een bijzondere mal en een hele mooie kaart.

die ander ook!

groetjes Marjo de leeuw