layout

zondag 3 mei 2015

BABYKAART EN KAART MET VOGEL!!!!!

Hallo bezoekers van mijn blog.

Vandaag op deze regenachtige zondag weer wat kaarten gemaakt.
Twee van de gemaakte kaarten heb ik geplaatst.

Maar eerst wil ik de dames die een reactie hebben achtergelaten op mijn vorige kaarten, heel hartelijk bedankt.

Dit zijn de kaarten,

BABYKAART.


KAART MET VOGEL.

 
 
Mochten jullie vragen hebben, mag je me altijd een mailtje sturen.

Fijne dag verder en leuk dat je even bent langs geweest.

Lieve groet,
Greet.

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk! Vooral de babykaart vind ik helemaal leuk!
Groetjes,
GerJanne

Suzan zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt Greet! Vooral de babykaart vind ik super!
Groetjes Suzan

jean zei

Wat een prachtige kaarten Greet.
De babykaart is een erg mooi model.
Ook de scrapkaart mag er zijn

Trudy zei

Wat een prachtige kaarten Greet.
Groetjes Trudy

Gerrie's kaarten zei

Prachtige kaarten Greet.Leuk modelletje heb je voor de baby kaart gebruikt
Groetjes Gerrie