layout

woensdag 1 februari 2012

25 JAAR GETROUWD

Hallo bezoekers van mijn blog,

Wat ontzettend leuk dat je weer een kijkje komt nemen.
Ook wil ik iedereen die een berichtje heeft gegeven op mijn valentijnskaart, heel hartelijk bedanken, het is iedere keer weer zo leuk om te lezen.

Dan nu mijn kaart voor vandaag, ik dacht, het is weer een nieuwe maand dus laat ik er ook eens een nieuwe kaart opzetten.
Het is een kaart geworden voor 25 jaar getrouwd.



Ik heb voor deze kaart een Cheery Lynn mal nr:DL111 gebruikt
Het witte karton dubbel gevouwen en de vouwrand net iets onder de bovenste rand van de mal gelegd en toen gestanst, zo krijg je het model van een hart kaart.
Een knipvel van TBZ en verder de kaart afgewerkt met een hartje en stickers.

Ook nu zou ik het weer heel leuk vinden als je een berichtje achterlaat over hoe je de kaart vind, alvast bedankt.

Fijne dag allemaal en tot de volgende kaart.

Vriendelijke groet,
Greet

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is heel erg mooi. Prachtig dat zachte blauw en dan die mooie bloem erop. Heel feestelijk.
groetjes Joke

Erika zei

Ik vind 'm supermooi Greet!
Mooie kleurtjes en erg leuk zo'n hartkaart.

Groetjes Erika

GerJanne zei

Hoi Greet,

ik vind hem erg mooi! Het hart is geweldig. En na 25 jaar is vast heel veel liefde.....je gaat elke dag meer van elkaar houden, in 2 van de 3 gevallen....

Groetjes,

GerJanne

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Heb die mal ook, heb weer een leuk ideetje opgedan bij je.

Groetjes Astrid.
http://creaastrid.blogspot.com/

Wies zei

Hallo Greet,

Vind het een hele mooie kaart. Mooi van kleur. Leuke mal die je gebruikt hebt.

Groetjes, Wies

Trudy zei

Je kaart is weer prachtig Greet!!!
Groetjes Trudy

Gretha zei

Weer een prachtige kaart Greet.
Groetjes Gretha

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooi kaartje prachtig dit hart in het blauw groetjes maartje

Linda zei

schitterende kaart, echt super.
gr linda

Kaartenkraam zei

Mooie hartkaart, deze mal is ook erg mooi en die kleur blauw is prachtig!

groetjes van Ank

Liesbeth zei

Mooi gemaakt weer Greet, leuk zo'n modelletje.
gr. Liesbeth

Mieke'S zei

Prachtig kaartje is dit!
Groetjes Mieke'S

Babette zei

Wat een prachtig kaartje, heel leuk deze vorm.
Groetjes Babette

Annette zei

Gave vorm! leuk kaartje hoor.
xoxo Annette

Anoniem zei

weer een hele mooie kaart
groetjes nine

Ria's Creaties zei

Wat een prachtige kaart en hele mooie mal.
Schitterende kleur.
Groetjes ria.