layout

zondag 19 februari 2012

GEFELICITEERD

Hallo bezoekers van mijn blog.

Wat leuk dat jullie weer een bezoekje komen brengen.
De berichtjes die jullie hebben achtergelaten op mijn vorige kaart, heb ik met veel plezier gelezen.
Ik wil jullie daarvoor heel hartelijk bedanken.

De kaart die ik nu geplaatst heb, is voor een heel speciaal iemand die deze week jarig hoop te worden namelijk, mijn moeder.



Heb voor deze kaart gebruikt:
-Marianne Design mallen nr:LR0154 - LR0201 - LR0202
-Achtergond papier komt uit het nieuwe Glitz Paper Pack -French Kiss
-Vlinder is een Martha Steward pons
-Knipvel van Mattie
-De kaart verder afgewerkt met stickers en een pearlmaker.

Dit was het voor vandaag, hoop dat jullie weer een berichtje achterlaten,
alvast hartelijk bedankt.

Fijne avond en lieve groet van Greet.

20 opmerkingen:

Mieke'S zei

Leuke kaart!
Mooi met die Lelie.
Groetjes Mieke'S

Unknown zei

Hoi Greet,

Ik vind hem prachtig! Wat gebruik je toch mooie stansen en ponsen, super.

Lieve groetjes,
Priskilla

Zussenknutsel zei

Mooi.
Ik hoop 28 Februari ook 12 te worden.
Ik zou het leuk vinden als ik ook een kaartje ontvang.
voor mijn adres even mail naar Zussenknutsel@ziggo.nl

Groetjes Charlotte

Anoniem zei

Heel erg mooi en sfeervol.
groetjes Joke

Gretha zei

Prachtige felicitatiekaart Greet. Leuk gedaan met de label erachter.
Groetjes Gretha

marian zei

Hallo Greet,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je moeder, zal ze best mooi vinden.Heel fijntjes.
Groetjes van Marian.

Linda zei

Wauw een mooi chique kaartje
gr linda

manuela zei

Prachtige felicitatiekaart . Leuk gedaan met de label erachter

liefs manuela

Annette zei

Nu die zal je moeder echt prachtig vinden, mooi die bloemen zo met die parels!
xoxo Annette

GerJanne zei

Hoi Greet,

alvast gefeliciteerd met je moeder.
Je kaart is prachtig geworden! Die pareltjes maken het heel sjiek.
Deze week komt er ook een kaart voor mijn jarige moeder....

Groetjes,
GerJanne

alinda zei

Erg leuk kaartje is dit geworden zeg..

Groetjes Alinda

Anoniem zei

Hallo Greet, wat een prachtige
kaart en wat een mooie kleuren,
je moeder zal er trots op zijn.
Groetjes Nel.

jans zei

wat een schitterend kaartje heb je gemaakt greet grt jans

anneke's creaties zei

schitterend mooie kaart
alvast hartelijk gefeliciteerd met je moeder

groetjes anneke

Unknown zei

Nou dat is een prachtige kaart voor je moeder geworden, hoor Greet! Mooie kleur ook.
En ik wil je graag nog bedanken voor de Award die ik van je gekregen heb. Ik ben er heel blij mee, mede doordat ik hem van 4 lieve medebloggers heb gehad. Helemaal top!!
Groet van Alexan

carol zei

Hoi Greet

Wat een sjieke kaart
Daar zal je moeder vast heel blij mee zijn

groetjes Carol

Liesbeth zei

Mooi en chique kaartje weer Greet.
gr. Liesbeth

PIKO hobbyblog zei

Een hele mooie stijlvolle verjaardagskaart is het geworden.
Hier zal je ze vast heel blij mee zijn.
Groetjes,

Pia

Trudy zei

Prachtige kaart is dit weer Greet!!
Groetjes Trudy

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Greet,

Je schrijft "hoop te worden". Neem aan dat je moeder aardig op leeftijd is?? Wat een mooie kaart. Die bloem vind ik heel toepasselijk geplaatst op de geponste afbeelding. Wat een leuke mal weer van Marianne. Hoop dat je moeder de kaart mooi vindt. Groetjes maar weer Lida