layout

zondag 5 februari 2012

FELICITATIE VANUIT HOLLAND

Hallo Allemaal.

Wat leuk dat jullie op deze mooie winterse dag, een bezoekje komt brengen op mijn blog.
Ook wil ik iedereen bedanken, voor de leuke en lieve reactie's die jullie hebben gegeven op mijn vorige kaart.
Vindt het ontzettend leuk om ze steeds weer te lezen.

Met dit winterse weer zijn er misschien vele aan het schaatsten, andere gaan lekker wandelen, zo ook Ad (mijn man), die heeft gisteren een tocht van 40km gelopen, ik vind het knap hoor met dat koude weer.
Hij vond het prachtig om zo met al die sneeuw de tocht te lopen.
Maar er zijn ook mensen zoals ik, die lekker bij de warme kachel een kaartje maken.
De kaart die ik vandaag heb gemaakt is een echt hollands kaartje
en omdat er veel mensen uit het buitenland een bezoekje komen brengen en volger zijn, vond ik het eens een keer leuk om een kaartje te maken vanuit holland.
Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden!



Voor deze kaart heb ik gebruikt:
-Mallen van Marianne Design -nr:LR0141 en de LR0180
-Ponsen van Make Me en Mireille
-Knipvel van Yvonne Creations
de kaart verder afgewerkt met stickers en strass steentjes.

Vindt het erg leuk als je een reactie achterlaat, over hoe je de kaart vindt.

Dit was het voor vandaag, bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart.

Vriendelijke groet van Greet

15 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Greet,

Ik vind het helemaal schattig! Wat een leuk plaatje en mooie stansen.

Groetjes, Priskilla

Mieke'S zei

Zo, deze is ook weer schitterend!
Zéker echt Hollands.
Vooral de koe met vlag.
Groetjes Mieke'S

Liesbeth zei

Wat een mooi vrolijk Hollands kaartje Greet.
gr. Liesbeth
ps. ik wandel graag maar ik vind het veel te zwaar om een lange afstand in de hoge sneeuw te lopen.
Dus lekker freubelen als alternatief.

Linda zei

Oja hij is helemaal leuk, wat een schattig kaartje
gr linda

anneke's creaties zei

woh wat een schitterend hollands kaartje
ja suuuuuper mooi gemaakt.

groetjes anneke

GerJanne zei

Hoi Greet,

wat een mooi Hollands kaartje. De koe is geweldig, met de vlag in zijn pootje. Mooi met die bloemen in de hoeken.
Enne.....erg veel respect voor Ad...ik vond het na 3 kwartier al te koud om verder te wandelen. Maar ik liep wel langs het strand, waar het behoorlijk waaide en dat maakt het extreem koud.... Maar desalniettemin: petje af!

Groetjes, GerJanne

marian zei

Hallo Greet,
Een heel lief kaartje is dit geworden, en lekker frisse kleuren.Ik woon aan het water en heel de dag was het zo gezellig,want het ijs was heel goed en de halve stad was aan het schaatsen denk ik.Ik kon het zo vanachter mijn bureau bekijken.Lekker bij de kachel.Heb wel gisteren in de winterzon een wandelingetje gemaakt.
Groetjes van marian.

Gretha zei

Ohh, hij is echt helemaal leuk.
Groetjes Gretha

Erika zei

Wat een leuke kaart!
Schattig koetje is dat zeg.

Groetjes Erika

Aartje zei

Hallo Greet, Hollandser kun je het niet maken denk ik. Wat leuk is dit geworden met deze vrolijk zwaaiende koe.
Groeten Aartje

Ans S. zei

Heel mooi gemaakt dit Hollandse kaartje, het ziet er erg vrolijk uit.

Groetjes Ans

Trudy zei

t een gezellige en vrolijk kaartje Greet!!
Groetjes Trudy

Babette zei

Wat een ontzettend leuk Hollands kaartje, mooi plaatje ook.
Groetjes Babette

Unknown zei

Echt hollands en zo fleurig ook! Ik vind het een prachtige kaart geworden!
groet van Alexan
PS ik kan weer berichtjes achterlaten, pfff!

Johanna Visser zei

Geweldig kaartje. Ik vind het koetje super schattig.

Liefs Johanna