layout

zondag 12 februari 2012

TASJE

Hallo bezoekers van mijn blog.

Wat ontzettend leuk dat jullie weer een bezoekje komen brengen.
Bedankt ook iedereen voor de leuke en lieve reactie's, die jullie hebben gegeven, zowel persoonlijk als op mijn blog, op mijn vorige kaart,is altijd zo leuk om te lezen en te horen.

Vandaag wil ik jullie een tasje laten zien van Romak.
Het tasje moet jezelf nog bewerken en hier is mijn resultaat.


Dit is de voorkant

Dit de achterkant.

Voor dit tasje heb ik gebruikt.
-Tasje van Romak.(nieuw binnengekomen bij 't Hobby Hoekje "De Linge" in
Leerdam).
-Marianne mallen - nr:LR0180 - LR0141 - LR0154
-Mireille - Bloemenpons
-Le Suh - Knipvel.
De kaart verder afgewerkt met stickers en plakparels.
Op de foto lijkt het papier zwart maar het is donkerbruin.

Dit was het voor vandaag, ik ben benieuwd hoe jullie het tasje vinden.
Stel het ook nu weer erg op prijs, als je een reactie achterlaat, alvast hartelijk bedankt.

Fijne zondag allemaal,
Lieve groet van Greet.

15 opmerkingen:

Anoniem zei

wauw die is top
groetjes nine

Linda zei

hij is erg leuk geworden
gr linda

Trudy zei

Wow Greet! Wat een prachtige kaart zeg!!!

Groetjes Trudy

anneke's creaties zei

schitterend wat een leuk model is dit,
erg mooi gemaakt

groetjes anneke

Joke zei

super Greet hij is heel leuk gemaakt!!!!!!!!

Mieke'S zei

Leuk kaartje.
Heel mooi modelletje.
Die koperen kit is ook super!
Groetjes Mieke'S

Annette zei

Wauw Greet gaaf tasje, heel mooi gemaakt! leuke details
xoxo Annette

Gretha zei

Erg leuk geworden zeg en een heel leuk modelletje.
Groetjes Gretha

GerJanne zei

Hoi Greet,

ik vind je tasjeskaart erg leuk! Het zie er zelfs wel chique uit. En ook mooi dat je beide kanten hebt gedaan. Dat maakt het net helemaal af, he?
Groetjes,

GerJanne

Unknown zei

Hij is weer prachtig, Greet!! Ik vind het een super leuk idee.

Groetjes, Priskilla

jans zei

schitterende tasjes greet grt jans

marian zei

Wat een leuk tasje zeg, denk dat ik het ook maar ga bestellen. Je hebt het heel leuk versierd. Ik heb ook je voorbeeldkaarten bij de hobbywinkel even bekeken. Zijn ook heel erg mooi.
groetjes van marian.

PIKO hobbyblog zei

Het tasje is echt helemaal top Greet.
Liefs,
Pia

Wies zei

Leuk tasje Greet. Een beetje een bloem model.
Ik heb je trouwens een award gegeven voor je blog. Je kunt hem op mijn blog kopiƫren en gebruiken.
Groetjes, Wies

Liesbeth zei

Wat leuk en mooi gemaakt Greet, ik had het bericht helemaal gemist, maar beter laat dan nooit toch?
gr. Liesbeth