layout

woensdag 8 februari 2012

HARTELIJK GEFELICITEERD

Hallo bezoekers van mijn blog.

Wat ontzettend leuk dat jullie weer een bezoekje komen brengen en hoop ik dat jullie ook misschien wat inspiratie opdoen.
Bedankt voor de leuke en lieve reactie's die jullie hebben gegeven op mijn Holland kaart,ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen.

Dan nu de kaart die ik heb gemaakt, het is een kaart met de nieuwe mallen van Nellie Snelle, de Fancy Dies.
Het is ontzettend leuk om te doen.


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
-Fancy Dies mallen van Nellie Snelle -nr:FD 002 (ovaal) en de FD003 (bloemen)
-Marianne Mal -nr:LR 0192
-Paper happy Bloc van Joy crafts -nr:6011/0010
-knipvel is volgens mij van voorbeeldkaarten maar weet ik niet zeker.
-De kaart verder afgewerkt met een zelfgeknipte label en stickers en de hartjes op de bloemen heb ik gemaakt met een parelmaker.

Deze kaart is een voorbeeldkaart voor 't Hobby Hoekje "De Linge" in Leerdam.

Ben benieuwd hoe jullie de kaart vinden en hoop dat jullie ook nu weer een berichtje achterlaten, alvast bedankt.

Lieve groet en veel schaats of hobbyplezier!
Greet

20 opmerkingen:

Johanna Visser zei

Wat een mooie mallen en wat een leuke creatie heb je ervan gemaakt. Wil ze graag gaan bekijken op de knotsgekkekaarten en scrapdagen in Den Bosch. Ben bang dat het me weer geld gaat kosten LOL.

Liefs johanna

jans zei

wauw greet die is mooi de mallen zijn toch anders als ik verwacht had veel mooier je heb er een schitterende kaart mee gemaakt grt jans

Anoniem zei

wat een mooie kaart greet
groetjes nine woef waf

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur ook.

Groetjes Astrid.
http://creaastrid.blogspot.com/

anneke's creaties zei

woh wat een schitterende kaart
en wat een gave mallen zijn dat
je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt

groetjes anneke

Unknown zei

Hoi Greet,

Wat een mooie kaart! Leuk die bloemetjes zo langs de rand.

Groetjes, Priskilla

Sieta zei

Hoi Greet,
Je kaart is prachtig geworden en zo leuk met die bloemetjes rondom.

Liefs van Sieta

Liesbeth zei

Mooi gemaakt weer Greet.
gr. Liesbeth

Ans S. zei

Prachtige kaart, ik vind de bloemenrand erg mooi.

Groetjes Ans

Joke zei

super kaart Greet!!!!!!!!!!!!!
Gr. Joke

Gretha zei

Super mooi Greet. Prachtig geheel geworden.
Groetjes Gretha

GerJanne zei

Ik vind hem prachtig! Moet ook maar eens zo'n parelmaker kopen..

GerJanne

Kaartenkraam zei

Erg mooie kaart, mooi met die donkere kleur erbij. De hoekjes die je hebt gebruikt zijn ook heel mooi, zijn dat ook stickers of zijn het metalen hoekjes?

groetjes van Ank

Mieke'S zei

Weer een prachtig kaartje.
Mooie kleur bloem.
Groetjes Mieke'S

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje weer Greet!
Groetjes Trudy

manuela zei

Hoi Greet,
Je kaart is prachtig geworden en zo leuk met die bloemetjes rondom.

groetjes Manuela

Babette zei

Die nieuwe mallen zien er erg leuk uit. Je hebt er een prachtig voorbeeld kaartje mee gemaakt, als ze nou niet de winkel uit vliegen weet ik het niet meer.
Groetjes Babette

Wies zei

Een hele mooie kaart Greet. Leuk, die parelhartjes in de bloemen. Past er erg goed bij

Anoniem zei

Hoi Greet,

Ik vind dat je weer gigantisch veel werk van je kaarten hebt gemaakt. Mijn complimenten.

Bianca

Annette zei

Ik vind het een heel erg mooi kaartje!! Prachtig!
xoxo