layout

donderdag 20 oktober 2011

EEN JONGEN

Hallo allemaal.

Wat leuk dat je weer een bezoekje komt brengen op mijn blog.

Ook wil ik de mensen bedanken voor de lieve en leuke reactie's die ze hebben gegeven op mijn vorige kaart.

Dan nu de kaart, het is een kaart voor de geboorte van een jongen.
Op het ogenblik komt er niet uit m'n handen dan wat ik zou willen, maar gaat wel weer over hoop ik.
Maar iederéén zal dat wel eens hebben, dus vandaar deze éénvoudige kaart.



Heb voor deze kaart gebruikt: Marianne mal LR0129, Romak bestaande kaart, beertjes op de hoeken zijn stickers, een strikje en daar een hartje aan gedaan, het blauwe papier is van Bo Bunny en een 3d knipvel van Studio light, verder nog wat strassteentjes.

Ben heel benieuwd wat jullie van deze éénvoudige kaart vinden,
Zou het dan ook heel leuk vinden, als je een reactie achterlaat.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en tot de volgende kaart.

Vriendelijke groet van Greet

7 opmerkingen:

Mieke'S zei

Lief kaartje.
Mooi plaatje!
Echt een jongenskaart.
Groetjes Mieke'S

Linda zei

Wat een lieffie
gr linda

jans zei

nou een voudig ! hij ziet er supper leuk uit grt jans

Trudy zei

Wat een prachtige kaart is dit Greet.
Groetjes Trudy

marian zei

Hallo Greet,
Heel lief kaartje geworden.
Mooi afgewerkt.
groetjes van Marian.

GerJanne zei

Hoi Greet,
jij mag het dan eenvoudig vinden, ik vind het een heel leuke kaart geworden. Echt voor een jongensbaby. Schattig, die kleine beertjes in de hoekjes en het strikje met het belletje!
groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

wat een schatje
de knutselmuts