layout

zaterdag 1 oktober 2011

KERSTKAART WORKSHOP

Hallo allemaal.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.
Ook dank aan hen die een reactie heeft gegeven op mijn vorige kaart.
De reactie waren weer heel leuk en lief, leuk om ze iedere keer weer te lezen.

Dan nu mijn kaart.
Het is een kaart, die de dames hebben gemaakt met de workshop's te Leerdam.
Ook dit keer vond ik het weer erg gezellig en de dames ook.
Over de kaart waren ze erg enthousiast, want ja dat is toch steeds weer afwachten.
dit is de kaart.


De volgende materialen heb ik gebruikt:
-scrappapier van Pion
-mal van Nellie Snelle nr:MFD007
-mal van Marianne Design nr:LRO183
-kaart verder afgewerkt met bloemen, lint, meeldraden en stickers


Ben ook nu weer erg benieuwd hoe jullie de kaart vinden.

Vindt het daarom erg leuk als je een reactie geeft op de kaart.
Alvast hartelijk bedankt.

Prettig en zonnig weekend allemaal.

Vriendelijke groet van Greet.

9 opmerkingen:

Linda zei

heel erg leuk gedaan
gr linda

Mieke'S zei

Prachtige kaart!
Dat papier is ook heel mooi!
Schitterend!
Groetjes Mieke'S

Aartje zei

Hallo Greet, prachtig en wat een chique papier.
Groeten Aartje

Trudy zei

Mooi kaartje weer Greet!!
Groetjes Trudy

Unknown zei

Schitterend is deze kerstkaart! Prachtig papier heb je hiervoor gebruikt!
Groet van Alexan

marian zei

Hele mooie kaart Greet,
Leuk dat de workshop een succes was.
Groetjes van marian

Kaarten van José zei

Een prachtige kaart Greet.Wat een super mooi papier is dit.

Groetjes,
José

Anoniem zei

HALLO GREET
jA HOOR IK ZIT WEER ACHTER DE COMPUTER IN TYRKYE
WAT EEN MOOIE KERSTKAART .IK ZIE JE WEER GAUW
WIJ GENIETEN NOG EVENTJES HIER.
GROETJE
WIL

Yvonne B zei

Wat een mooie kaart greet toppie