layout

zondag 9 oktober 2011

KERSTKAARTEN

Hallo allemaal, wat leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog.

Ook wil ik iedereen die een reactie heeft gegeven op mijn vorige kaarten, heel hartelijk bedanken, altijd leuk om te lezen.


Dan nu de kaarten die ik jullie wil laten zien, het zijn deze keer kerstkaarten.

KAART 1.


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
-Marianne design mal: LR0129 ( bloemenonderlegger)
-Marianne Design mal: LR0142 ( kerstster bloemetjes op de hoeken)
-Marianne Design mal: LR0180 ( cirkel)
-Glitter sticker kerstklokjes
-verder kaart afgewerkt met sticker randjes.
-achtergrond papier is van S.E.I de Silver Valley

KAART 2.


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
-Romak bestaande kaart
-3d vel van TBZ
-achtergrond papier S.E.I de Silver Valley
-Goudkleurige sterretjes en hoekjes stickers, daar heb ik rood papier achter gedaan (leuk effect krijg je dan vind ik)
-kaart ook nu verder afgewerkt met sticker randjes.

Ben heel benieuwd hoe jullie deze kaarten vinden, zou het heel leuk vinden en waardeer het zeker, als je ook nu je mening wilt geven.

Alvast hartelijk bedankt en voor iedereen,
nog een fijne zondag en alvast een prettige week.

Vriendelijke groet van Greet

14 opmerkingen:

jans zei

heel mooi grt fijne zondag grt jans

Mieke'S zei

Mooie kaartjes geworden.
Leuk met de klokjes en de hoekjes.
Groetjes Mieke'S

Desirée-ScrapDees zei

mooie kaarten hoor en kijk even bij een logje van mij (paar logjes terug) daar staat de uitleg hoe je weer kan reageren, misschien heb je er iets aan!

Riet zei

Wat een mooie kaarten Greet.

Liefs Riet.

Gretha zei

Hoi Greet,
Prachtige en vrolijke kerstkaarten heb je gemaakt. Vooral de onderste heeft mijn voorkeur.
Tot de volgende keer.
Liefs Gretha

Trudy zei

Hoi Greet!
Wat heb je weer een paar mooie kaarten gemaakt!!
Groetjes van Trudy

Anoniem zei

toppie kaart
de knutselmuts

Anoniem zei

hallo greet uıt het verre turkye kıjk ık even naar jou kaarten erg mooı hoor allemaal de groetjes
gr wıl

Desirée-ScrapDees zei

als je nu inlogt kan je weer ingelogd blijven aanvinken, dus hoef je niet meer in te loggen!
fijn in ieder geval dat je weer kunt reageren!

PIKO hobbyblog zei

Hallo Greet,

wat een schitterende kerstkaarten heb je gemaakt zeg.

Groetjes,
Pia

GerJanne zei

Hoi Greet,

de bovenste vind ik de mooiste van de twee. Echt prachtig gedaan, zeg! Je moet wel een vaste hand hebben om al die randjes zo recht en gelijk te plakken.
Groetjes van GerJanne

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaarten. Mooi nostalgisch plaatje ook.

Groetjes Astrid.
http://creaastrid.blogspot.com/

Durvina zei

Wat een stylvolle kaarten!!

groetjes, Durvina

Anoniem zei

Hoi Greet, wat een mooie kaarten zijn
het weer.groetjes nel.