layout

zondag 23 oktober 2011

KERSTKAART/HANGER

Hallo bezoekers van mijn blog, leuk dat jullie weer een bezoekje komen brengen.

Ook wil ik de mensen bedanken die op mijn vorige kaart weer lieve en leuke reactie's hebben gegeven.

Dan nu de kerstkaart/hanger, deze heb ik vandaag gemaakt.



De kleuren kreeg ik niet goed, want wat wit moet zijn, is een beetje blauw (sorry)
De witte ronding met kerstboom, is een kerstkaart die je op kunt hangen.
Maar ik wilde er toch weer mijn eigen draai aan geven.
Heb dus een twee velletjes Magnolia papier gepakt en deze met de Marianne Design mal nr:LR0112 door de cuttlebug gedraaid.
Het uitgestanste papier tegen elkaar geplakt en dit tussen de kerstkaart geplakt,en zie hier het resultaat.
De sterretjes op witte rand, zijn stickers die ik op het restje magnolia papier hebt geplakt en toen uitgeknipt en op de rand gedaan.
De kerstboom heb ik met, ja hoor weer stickers bewerkt en met glitterlijm.
Nog een leuk 3d plaatje erop en een klein kerststerretje, een stukje lint maar zit op de foto achter de kaart.

Zou het weer heel leuk vinden, als je een reactie achterlaat, alvast bedankt.

Iedereen nog een prettige avond en alvast een hele fijne week.
Lieve groet van Greet

18 opmerkingen:

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige kaart.
Ziet er geslaagd uit.
Mooi blog hebt u.
Ik ben geli nn k volger van uw blog geworden.

Groetjes sylvia.

Aartje zei

Wat een mooi resultaat weer zo met je eigen draai. Het Magnolia papier is erg mooi.
Groeten Aartje

Gretha zei

Prachtige kaart Greet.
We kunnen de kaart goed bewonderen hoor, ondanks de blauwe gloed.
Groetjes Gretha

Anoniem zei

Mooie kaart hoor Greet,weer een leuk idee.
groetjes Nel.

Hobby Musician Keyboard zei

Liefste Greet,
Je hebt super mooie en tolle kreative werkjes! Danke voor die vele wondermooie inspiraties en ideen! Ik heb eerst in Julli 2011 met designen en Papierdekorationen begonnen. En ik kan daarmee niet meer ophouden! Het is zo een tolles Hobby. Neem ook een kijkje nemen op mijn kreative website. Vele Groetjes van Marina

Unknown zei

Hoi Greet,
wauw jij hebt bepaald niet stil gezeten de afgelopen weken. Super je kerstkaarten en je babykaart. Wat een schatje is dat. En je kaart met eigen draai, haha, is ook een plaatje.
En dank je wel voor je altijd leuke en lieve berichtjes die je bij mij achterlaat >> Top!!
Groet van Alexan

Mieke'S zei

Heel mooi kaartje!
Het 3D plaatje is ook erg leuk.
Groetjes Mieke'S

Linda zei

Heel erg mooi gedaan heb je dat
gr linda

Joke zei

mooie kaarten weer Greet!!!!!!!!!!
Het blijft leuk om je te blijven volgen.
Gr. Joke

Babette zei

Erg leuke kaart, schattig plaatje.
Groetjes Babette

Trudy zei

Het is een prachtige kaart geworden Greet!!
Groetjes Trudy

jans zei

schitterende hanger greet grt jans

Wies zei

Hallo Greet,

Mooie kerstkaart/hanger. Vind het plaatje ook erg leuk.

Groetjes, Wies

PIKO hobbyblog zei

Dit is een prachtige kaart/hanger Greet.
Groetjes,
Pia

GerJanne zei

Hoi Greet,

deze is geweldig! Wat leuk om naar te kijken! De kleuren zijn heel mooi en het plaatje past er prima op!
groetjes,

GerJanne

Anoniem zei

Hallo Greet
wat is hij leuk zeg de kaart/hanger
de blauwe kleur valt helemaal niet op hoor
en bedankt dat je mijn volger wil zijn
fijne dag verder gr Henny

Anoniem zei

hele leuke kaart meid
de kromme haha

manuela zei

Hallo Greet,

Mooie kerstkaart/hanger.De kleuren zijn heel mooi en het plaatje past er prima op!

Groetjes Manuela