layout

zondag 30 oktober 2011

FIJNE KERSTDAGEN

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer een bezoekje komt brengen,

Een bedankje aan hen, die een reactie heeft geven op mijn vorige kaart,
altijd weer heel leuk om te lezen.
Ook wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten,het doet je toch weer goed als je merkt, dat mensen je blog leuk/mooi vinden, en je willen gaan volgen.

Maar dan nu de kaart, het is weer een kerstkaart, maar ja nog een aantal weken, en het is weer kerst.
En voor hen die hun inspiratie even kwijt zijn, is het misschien weer een idee, maar, kijk zelf maar.


Voor de kaart heb ik gebruikt: M.D mal nr:DS 0912 de randen geponst met een M.S pons, een 3d plaatje erop gedaan van Wekabo en de kaart verder afgewerkt met een glittersticker kerstklokje.

Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden, en zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, alvast bedankt.

Verder wens ik iedereen nog een fijne zondagavond toe, en tot dinsdag, want dan mag ik weer een blogcandy weggeven namens 't Hobby Hoekje "De Linge" te Leerdam.

Vriendelijke groet van Greet

16 opmerkingen:

Trudy zei

Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt Greet!!!
Groetjes Trudy

Anoniem zei

heel mooi
wat voor mal is dat weer de knutselmuts tot dinsdag

carol zei

Hoi Greet

Wat mooi zo'n rustige witte kerstkaart
een leuk idee dat ik zeker eens ga proberen

groetjes Carol

Linda zei

Heel erg mooi is ie geworden
gr linda

Mieke'S zei

Ziet er prachtig uit!
Heel...heel mooi!
Groetjes Mieke'S

Gretha zei

Prachtig Greet en heel mooi zo in het wit, zo fijntjes.
Groetjes Gretha

Erika zei

Heel erg mooi Greet!
Helemaal mijn smaak, schitterend.

Fijne avond verder,

groetjes Erika

jans zei

wat een mooi kerst kaartje greet zie je morgen in de winkel grt jans

Wies zei

Mooi kaart Greet. Die geponste randen geven een beetje een kant effect.
Groetjes, Wies

GerJanne zei

Sjonge, Greet, wat een mooie kaart. Ik houd wel van dat wit in en kerstkaart. Geeft een heel chique uitstraling, heel fijntjes!

GerJanne

Joke zei

Hij is superleuk, Greet!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

wat een sjieke kaart Greet,erg mooi hoor.
groetjes Nel.

marian zei

Het is weer een prachtige kaart Greet, heel fijntjes.
Groetjes van Marian.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart. Vind deze mal ook zo mooi. Ik zit op een niewe mal te wachten van deze, want die van mij was niet helemaal perfect. Maar ik denk dat ik lang kan wachten, want deze is moeilijk leverbaar.

Groetjes Astrid.

manuela zei

Wat een prachtige kerstkaart. k houd wel van dat wit in en kerstkaart. Geeft een heel chique uitstraling,

groetjes Manuela

Liesbeth zei

Prachtige kaartjes Greet.
gr. Liesbeth