layout

zaterdag 15 oktober 2011

KERSTKAART

Hallo allemaal.

Bedankt voor de leuke en lieve reactie's die jullie hebben gegeven op mijn vorige kaarten.
Ik stel het zeer op prijs en waardeer het enorm dat jullie eerlijk je mening geven over hoe je de kaart/en vinden, nogmaals mijn dank.

Dan nu een kaart die ik heb gemaakt voor 't Hobby Hoekje "De Linge" te Leerdam.



Voor deze kaart heb ik verschillende mallen gebruikt,
IJspegel, kerstster,kerstbal zijn mallen van Marianne Design.
Het middenstuk is eruit gestansd met een Nellie Snellen mal.
De lantaarn is een Magnolia mal.
Het plaatje is een knipvel van Marieke design.


Ben benieuwd hoe jullie de kaart vinden,
zou het dan ook weer heel leuk vinden, als je een reactie achterlaat
Alvast hartelijk bedankt.

Verder wens ik jullie allemaal,
een zonnig en prettig weekend en tot de volgende kaart.

Vriendelijke groet van Greet

16 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Greet, wat mooi weer met die verschillende mallen. Vind de lantaarn helemaal geweldig.
Groeten Aartje

Mieke'S zei

Heel lief kaartje!
Sfeervol ook met de ijspegels.
Groetjes Mieke'S

marian zei

Hallo Greet,
Leuke kaart hoor,de kleurcombinatie vind ik heel mooi bij elkaar passen. Die lantaren is ook heel erg leuk.Ik heb de lantaren van Marianne design gekocht die is ook heel mooi.
Groetjes en gezellige zondag. Marian.

Babette zei

Schitterende kaart, vind vooral de ijspegels en de lantaarn erg leuk.
Groetjes Babette

Desirée-ScrapDees zei

deze is ook al zo leuk!

GerJanne zei

Hoi Greet,

ik vind het een heel erg leuke kaart! De kleuren zijn mooi, de lantaarn is een plaatje en mooi zo, die tekst in de kerstbal! Super,

groetjes,

GerJanne

Linda zei

wat een leuke kaart heb je weer gemaakt
gr linda

jans zei

goede morgen wat een schatje greet maar ik ga gauw opschieten ik ga zingebn in het ouderijn ziekehuis doen we met het koor elke 3 zondag van de maand met het koor grt jans

Anoniem zei

Heel mooi gedaan Greet. Ik vind die lantaarn ook een mooi creatable. Jij hebt hier een vrij eenvoudige kaart gemaakt maar daardoor niet minder mooi.
groetjes Joke

Anoniem zei

wat een schatje
groetjes de ????????

Gretha zei

Prachtige kaart Greet en wat een leuke lantaarn heb je gebruikt.
Groetjes Gretha

Kaarten van José zei

Ik vind je kaart schitterend. Die lantaarn is ontzettend leuk.

Groetjes,
José

Maria zei

ziet er mooi uit
groetjes Maria

Joke zei

Super mooi weer Greet!!!!
Wat is de lantaarn mooi!!!!!!!
Gr. Joke

PIKO hobbyblog zei

Wat een enige kerstkaart heb je weer gemaakt zeg.
Maar ik begrijp dat jij ook last heb van spanningshoofdpijn mag ik vragen wat jij er aan doet want het is inderdaad vreselijk bij mij was het nu nl. de eerste keer morgen ga ik nog een keer naar de dokter want het is nog niet helemaal weg.

Liefs Pia

PIKO hobbyblog zei

Ben vanmorgen bij de huisarts geweest en ga nu mensendieck therapie krijgen.

Groetjes,

pia